Here we come DUDE ;) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Here we come DUDE ;) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Here we come DUDE ;)

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

30 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen!

Vannacht is het weer zover... De volgende trip staat voor de deur te trappelen! Rond drie uur rij ik naar schiphol om in het vliegtuig te stappen naar London. neee we zullen daar niet blijven ;) Anderhalf uur later staat daar het quantas vliegtuig klaar om vervolgens naar Singapore te vliegen. Ook hier zitten we een uurtje met onze mega backpack te wachten totdat we eindelijk kunnen door vliegen naar SYDNEY!! Jawel Hier komen we zondag avond ontzettend uitgeput aan. we = ik en mijn zakynthos maat Denise. Die avond slapen we in een hostel temidden van het centrum. Drie nachten mogen we daar verblijven om ons verder te gaan orienteren op wat we daarna gaan doen. Geen idee!! Heeeerlijk....! Ik probeer jullie zo vaak mogelijk op de hoogte te houden waar we zijn.

Dit keer ga ik jullie weer ontzettend missen.!

Heel veel liefs!

  • 30 November 2007 - 18:16

    Anouk:

    Ha Melis, Ik wens je een fijne trip en lees je verhalen wel weer, geniet ervan!!!

  • 01 December 2007 - 07:38

    Mams:

    Hai there miss Mellie...

    Nu ik dit tik, ben je net vliegend begonnen aan je trip naar het land... far, far away!! Wanneer je dit berichtje zal lezen.... I down't know!!!

    Je vertelde gisteren dat je zondagavond om 18.30 uur Nederlandse tijd voet op Australische bodem zou zetten.

    Rolf heeft ons per SMS laten weten dat The Lady's Hy in the sky zaten. Hij heeft goed voor jullie gezorgd!

    Probeer echt ons op de hoogte houden,ik weet dat het anders is als in Zakynthos, omdat je daar gesetteld was op een plaats, op kantoor met een PC.

    Zo missie.... mijn eerste berichtje staat er weer op...groetjes aan Denise, have fun, but... watch out!!

    Lots of kissessssssssssssss
    Mams

    And a big hug from Luna....


  • 01 December 2007 - 10:05

    Laura En Wil:

    Hallo Melis,

    We wensen je een heel leuk verblijf in Aurstralie! Doe voorzichtig!
    Kuszz
    Laura en Wil

  • 01 December 2007 - 11:53

    Mia:

    Hoi Melissa,
    ik wens je een heel fijne tijd in Australië en ga je weer volgen op je site. Kijk je wel goed uit daar.
    Groetjes
    Mia, Ed, Dennis, Jordy

  • 02 December 2007 - 07:47

    Mams:

    Melissa...

    O wat was ik blij met je SMSje! Niet verwacht dat we zo snel iets van je zouden vernemen.

    Ik wil dit SMS-je met iedereen van het thuisfront delen:

    02/12/2007 01:11
    Hallo ik ben in Singapore nu, Een heel vermoeiende reis!! Nog 10 uur.Het is nu ochtend en ik sta een sigaret in de zon te roken.. kus.


  • 02 December 2007 - 19:09

    Dais:

    Haaii Mellie

    Nou, daar ging je weer he, haha!
    Deze keer is het maar voor 3 maandjes..
    En dat zal dan toch wel sneller gaan dan die 6 maanden!!
    Pff, morgen weer naar school..

    Nou meliss, ik stop weer

    Veel plezier en ik hoor nog wel van je!
    xxxxx
    Daisy

  • 03 December 2007 - 12:01

    Kim:

    Ha Meiske!

    Heeeel veeeel plezier daarin Aussie! Ben jalours hoor!!!

    Pas goed op jezelf en ben benieuwd naar al je verhalen die we hier ongetwijfeld zullen lezen!~

    Dikke kus Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 31923

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: