nog 5 dagen - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu nog 5 dagen - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

nog 5 dagen

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

24 Oktober 2007 | Griekenland, Zákynthos

Hallo mensen,

Ik heb weer het een en ander te vertellen aangezien het weer even is geleden dat ik heb geschreven. Nu heb ik nog maar vijf dagen hier op het eiland dus ik ben er maar even voor gaan zitten voordat het te laat is..
Als aller eerste wil ik het grote nieuws vertellen dat mijn lieve collega Ellen gisteren morgen is bevallen van en zoontje.. wel een maandje te vroeg!Gelukkig gaat alles goed met mama en dionyses (als ik het zo goed schrijf) Dennis! Hij is nu met christos naar patras omdat ze daar meer technieken hebben dan hier op het eiland.Ellen ligt hier in Zakynthos uit te puffen van de bevalling die maar liefst 3 uurtjes geduurd heeft.. Pers pers..FLOEP! Ik ben ontzettend blij dat ik het nog mee mocht maken om het kleine wondertje te ontmoeten voordat ik weg ga.:)super!

Gisteren ben ik verhuisd naar een vier sterren hotel.hotel Poseidon Beach. Mijn baas van pytheas travel (plaatselijke agent) kantoor dus waar ik werk vond het maar niks dat ik alleen in dat huis woonde. Daarbij is het ook noodweer hier! regen! knetter hard ook! onweer, wind.. Zielig voor mijn gasten want die hebben het slecht nu. In mijn studio was het dan ook ijskoud! i.p.v. slapen met mijn hoofd uit het raam sliep ik nu met 2 dekens, een broek, trui vest en sokken en nog had ik het onvoorstelbaar koud! Ook douchen deed ik niet want het enige wat eruit kwam was ijswater! brrrr!In mijn nieuwe kamer is het heerlijk warm, uitzicht op zee, tv, warm water (heb vanmorgen een half uur onder de heerlijk warme straal gestaan om weer eens te voelen hoe dat was. Het gekke is wel dat ik vanmorgen ontzettende heimwee had naar mijn oer lelijke studio. Met alle gebrekken die je je maar kunt bedenken. Is eigenlijk ook niet vreemd want ik heb daar een geweldige tijd gehad en toch een half jaar gewoond. Vanmorgen hoorde ik de engelse naar hun ontbijt toe lopen.bah! niet prettig, het eerste wat je in de morgen hoort, een stel kwekkende engelse.!!
Maar met mijn kamer ben ik blij! Lief van don corleone!

Over 5 dagen ben ik al een half uur op nederlandse bodem. Ik weet niet wat ik er nou van moet denken hoor.. Ik ben zo blij dat ik iedereen weer zie en lekker thuis ben maar aan de andere kant ga ik nu een heel nieuw leven weer afsluiten waarin ik echt ontzettend gelukkig ben geweest! Het was een geweldige tijd. Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze beslissing ooit heb genomen. De mensen, het eiland en het werk was een hele nieuwe wereld waarin ik mijn weg prima heb gevonden. Nu moet ik wel zeggen dat de tijd er klaar voor is omdat iedereen weg is met die ik deze maanden heb doorgebracht. Ik mis ze verschrikkelijk.. Mauro was vorige week maandag vertrokken, christina en aan de haak geslagen griek zijn zaterdag naar zwitserland gegaan en ook Daniela heeft dinsdag de benen genomen. Dus ik zit hier met een trui en een vest aan op mijn kantoor. Ik moet voor mijn gevoel nog zoveel doen dat ik haast tijd tekort kom. Nu op mijn laastet vrije woensdag ga ik zo weer beginnen met mijn verslag in elkaar te tikken.

Ik kijk ernaar uit jullie zo snel mogelijk te zien. We hebben maar liefst een maand de tijd voordat je me weer kan gaan wegbrengen. ;)

Ik hou van jullie en tot snel!

Filakia

  • 24 Oktober 2007 - 13:32

    Kim:

    Ha melissa!

    Geniet nog maar even lekker hoor!
    Jammer van het weer alleen...

    Ik heb ook in dat hotel gezeten, mooie kamers en inderdaad lekker uitzicht op zee! Goeie baas heb jij!

    Gaaf hoor dat het nog meegemaakt hebt dat Ellen bevallen is!

    Succes nog de laatste paar daagjes en tot gauw!

    XX Kim

    ps wijn staat idd koud!!! (met de openhaard aan hahah!)

  • 24 Oktober 2007 - 20:22

    Sandra:

    Hey Mellebel!

    Nog maar 5 daagjes... Nee, nog 4 en een half!! Vast nog wel even vol te houden in je 4 sterren hotel ;) Ik kan niet wachten!

    Appeltje!

  • 25 Oktober 2007 - 09:13

    Renée:

    Hoi Filakia, ik heb genoten de ganse zomer van je mailtjes, ik wens je een goede terugreis naar nederland, en hopelijk zien we elkaar op het feest van Jiba. Moest regina er nog zijn geef ze dan vele groetjes van mij.
    Tot snel

  • 25 Oktober 2007 - 13:25

    Mams:

    Hai Mellie......

    Dit wordt mijn laatste bericht op je site..

    Inderdaad het is bijna tijd om het eiland Zakynthos gedag te zeggen. Zoals je in je bericht vertelde, zal je het zeker gaan missen..je levensritme op zijn Grieks weer gedag zeggen en je omschakelen naar de Nederlandse. Zal weer even wennen voor je zijn! Maar na een paar dagen heb je het gevoel niet weg te zijn geweest!!

    Het is koud hier.. heb een paar dagen geleden alweer moeten krabben!!!De dagen worden weer korter.. de wintertijd gaat zaterdag weer in..

    Dinsdag heb ik vrij genomen, kunnen we misschien 's middags in Breda gaan lunchen. Laat ik je de haven zien!!

    Zo meisje...ik ga afronden.. voor maandag een hele goede vlucht terug.
    Ik zie je maandag weer op Schiphol....

    Dikke kuzz....

  • 30 Oktober 2007 - 10:54

    Ed.:

    Ik was 1 van je laatste gasten van jouw 7 maanden Zakynthos. Ben maandag met je teruggevlogen naar Nederland. Ik heb met interesse dit album, foto's en berichten gelezen. Die paar keer die ik je heb gezien, heb je als hostess een uitstekende indruk achter gelaten. Een gewone Nederlandse meid die voor 7 maanden zoiets doet...., peje af! Ik heb, ondanks een paar dagen slecht weer, een leuke vakantie gehad. Veel succes en plezier in Australie.

  • 04 November 2007 - 17:46

    Tamara :

    Hi Melissa,

    Je weet waarschijnlijk niet wie ik ben, maar ik kijk regelmatig op deze site (gewoon voor het lezen van de reisverhalen) en toevallig kwam ik langs die van jou. Je was onze hostess tijdens onze vakantie op Zakynthos (laatste wk van oktober) en vloog ook met hetzelfde vliegtuig terug naar Nederland. Je hield je toen nog vast aan me in de bus :-)

    Wilde even zeggen dat wij een topweek op het eiland hebben gehad. Wat een toplocatie. Kan me voorstellen dat je het er al die maanden super naar je zin hebt gehad!

    Je vertelde dat jij naar Australië gaat de aankomende maanden! Ben daar zelf ook 2x geweest om te backpacken en ik kan je daarom garanderen dat je een toptijd tegemoet gaat!! -> NO WORRIES :-)

    Groetjes, Tamara

  • 04 November 2007 - 17:48

    Tamara Van Beaumont:

    P.s. Waars zal je ook daar wel een 'waarbenjijnu' gaan bijhouden dus dan zal ik wel een keer een kijkje nemen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 31909

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: