Oktober - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Oktober - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Oktober

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

03 Oktober 2007 | Griekenland, Zákynthos

Hallo lieve mensjes,

Jawel het is alweer drie oktober. Over 26 dagen zit ik alweer op de bank in de meent. Ellen is nu gestopt met werken. Dit betekend dat ik nu ook de mensen van Sunweb en Marysol erbij heb gekregen. Vanaf de eerste van de maand tot aan het einde kan ik nog maar liefst 403 gasten ontvangen.Dit is aardig wat voor het einde van het seizoen. De eerste week is daarvan nu al bijna voorbij. Had deze week dan ook 14 welkomstinformaties. PFF.. Ook heb ik nu een ander deel van het eiland erbij gekregen, genaamd: Tsilivi. Dus wanneer ik uit de bergen kom kan ik nog eens drie kwartier gaan rijden naar dit plaatsje toe. Lange dagen maar de tijd gaat daardoor wel razend snel.
Eergisteren ben ik uit Spiros zijn bus gevallen. Ik was nogal duizelig en had hakken aan. Deze combie werkt dus absoluut niet. Viel als een domino recht naar beneden toen de deuren open gingen. Als mijn gasten schrokken zich het apenzuur! Nu loop ik met een verband om mijn hand aangezien mijn ringvinger, pink en pols zijn gekneusd. Rechter hand. Erg prettig dat het nu gebeurd in deze laatste drukke weken. Maargoed mijn tanden zitten er nog in.
Denise zit in Athene. 3 dagen. Zij is namelijk al klaar met werken en gaat volgende week dinsdag naar huis toe. Zal wel even slikken worden. Goed heb zat werk te doen dus vervelen zal ik me niet.Ik belde haar gisteren op, ze miste zakynthos!! Deze grote stad was zo anders! Dat wordt nog wat als we straks aankomen in Basel en Amsterdam. Ze kijkt er dus naar uit morgen avond terug te komen.
Vandaag woensdag dus mijn vrije dag gehad. Geslapen tot 14.00 uur daarna aan het zwembad gelegen om toch nog een beetje de kleur erin te houden. toen ben ik naar tasos taverna geweest om nog 1 van de laatste pita's naar binnen te werken. Het is zo rustig op het eiland. Laganas is vergeleken met het hoogseizoen bijna leeg! heerlijk rustig zonder die kut jongeren.
Je merkt dat het allemaal beetje voor beetje gaat eindigen. Alleen onze die hard Nederlanders blijven maar komen!

Nou kinders ik ga ermee kappen want die wijsvinger wordt er moe van!
Laat snel weer wat van me horen..

Liefs en een hele dikke filakia

  • 03 Oktober 2007 - 18:05

    Mams:

    Hai Mellie,

    Ik had van de week al vernomen van je over de Salto of te wel je flick-flack achterover de bus uit!! Uitkijken dame!! Maar gelukkig heb je er een arts, een lieve gast er naar laten kijken. Gekneusd..Maar kneuzen kan behoorlijk pijn doen.Net wat je zegt.. gelukkig niets gebeurd met je tanden!!!Dat zou wel heel erg zijn... Melissa zonder de colgate-smile!!!!

    Doe je het een beetje rustig daar in je snormobiel in de bergen??? Tslivi is zeker niet bij de deur!!En je zit nu met je hand in de kreukels..oppassen dus!!

    Tja hier zo beetje hetzelfde... werken .... huishouden doen....Maar... volgende week ben ik 2 weken vrij!! Yes!! Even geen telefoon van werkgevers en werknemers.. niet racen tegen de klok om alles klaar te krijgen. Nee, lekker 'smorgens rustig opstarten met de krant... boterhammentje en een kopje koffie... en dan.......... hop in mijn oude blunje stappen en de boel van binnen weer eens lekker opschilderen!!!
    Misschien niet mijn grootste hobby, maar het moet weer eens gebeuren..opfrissen heet dat!!

    Maar ik ga ook die weken enkele dagen relaxen. Moet nog naar Friesland en ik ben bij Ed & Mia uitgenodigd... dus vervelen zal ik me niet!!!!

    Zo lady ik ga er een eind aan breien.. hup naar de koffie..

    Dikke kuzzzzzzzzzzz
    en een pootje van Luna.......

  • 03 Oktober 2007 - 20:25

    Mia:

    Hoi Melissa,
    ik dacht ik zal toch ook eens wat van me laten horen voordat je weer terug bent in ons kikkerlandje. Beloofd is beloofd, hè. Ik heb je op de voet gevolgd, had je bij mijn favorieten gezet, dus elke keer als je wat nieuws te melden had, was ik er meteen bij om te horen hoe het met je gaat met al je vakantievierders. Nog een paar weekjes volhouden met de vakantiegangers en je mag weer terug naar Nederland naar je vrienden en familie, zal wel weer even wennen zijn, maar ik denk ook wel weer heerlijk. Lekker even genieten en uitrusten voordat je aan de volgende reis begint.
    Weet je, het is nu bijna een jaar geleden dat we jullie hebben leren kennen en het lijkt alsof het al jaren is. We hebben regelmatig contact met papa,mama,Daisy, Ireen en Steef. Hartstikke gezellig steeds.
    nou Melissa, hou je haaks de laatste weken en probeer ook nog even van de zonte genieten, want in Nederland is het regenachtig en herfst. Geniet nog maar even en tot gauw.
    Liefs Mia
    "Familie" Venray

  • 03 Oktober 2007 - 20:56

    Rolfje:

    Dan kan ik wel geen emailtje van je krijgen .. om mij te helpen herinneren dat Melissa iets heeft geschreven ... kan ik toch nog even wat achter laten hiero :-)

    Ben zelf net erug van de sportschool.. sprak je daarvoor nog .. dus veel boeiends zal hier niet komen te staan maar ja ..

    Heb die reactie van je moeder zitten lezen... Volgens mij gaat die stiekem iedere ochtend achter de krant zitten husselen als ze straks vrij is....

    Werkse enzo weer de komende dagen .. maar we spreken elkaar wel ;-) .. pas een beetje op je pootje.. en tja.. sorry dat dat scherm zo hard en koud was maar zal wat positivo..tjakka..ohm..reiki .. ying yang energie sturen....

    Speak to ya soon...
    kizz

  • 06 Oktober 2007 - 08:40

    Antie:

    " Alweer fraai weekend ! "
    Sinds 2000 heeft de maand oktober bijna iedere keer opvallende resultaten geboekt. 2001 2005 en 2006 de allerwarmste oktobermaanden (telegraaf)
    Het ziet er buiten stralend uit, ik wordt er helemaal blij van. Zakynthos temperaturen zullen we zeker niet halen, maar vanwege het verassingseffect zijn we hier des te blijer mee.
    Wanneer er bijzondere temperaturen verwacht worden rond mijn verjaardag ga ik het misschien toch op zondag vieren. Zoals een aantal jaren geleden, Suuuuper leuk en bijzonder.
    Jouw verjaardag, nog maar 5 daagjes... !, zou ik daarom op het strand vieren, zo vaak zal dat niet meer voorkomen.
    Het wordt inderdaad tijd dat je naar huis komt als je spontaan uit de bus, nota bene, valt, gelukkig geen rijdende bus, want dan kan je nog us diep valle..
    Nu nog maar 23 dagen voordat je het Bredase onveilig komt maken. Het gaat toch wel hard. Met de gasten van Sunweb erbij zal de tijd wel sneller doen lopen. En Tsilivi erbij lijkt mij juist een welkome afwisseling. Wel ver weg, dat is waar. De reden waarom we daar niet geboekt hadden. maar het leek ons wel erg mooi daar.
    Inderdaad is naar mijn idee, ook nog deze tijd, Zakynthos toch wel een populair eiland. Martinair had een paar keer spannende aanbiedingen, ook naar Zakynthos, maar die waren al gauw uitverkocht.
    nou Meliske, Antie gaat stoppen. Vanavond feestje van Hugo en Marij (je weet wel, badminton) 40 jaar getrouwd.
    Het wordt een hele gezellige koempoelan en dat nog wel in Hedel !! (?)

    Toedeloetie, tot gauw weer.
    Kus van neef Steef.
    Kuskus


  • 09 Oktober 2007 - 07:57

    Kim:

    Ha Melissa!

    Wow het begint nu echt op te schieten zeg! Nog effe een paar drukke weekjes met de herfstvakantie en dan kan je straks heerlijk genieten in Australie! Maar eerst lekker naar het koude Nederland iedereen weer even zien!!!

    Marokko was erg gaaf! Vanavond vertrek ik naar Turkije! Ik zag dat je donderdag jarig bent dus ik wil je alvast een heeeeeeeeeleeee fijne dag wensen!!!! Geniet er lekker van, je zal waarschijnlijk gewoon moeten werken vrees ik...!

    Als je terug bent in NL bellen he?!

    Succes nog de laatste paar weekjes!

    XXX Kim

  • 10 Oktober 2007 - 21:31

    Mams:

    Er is er een jarig...hieperdepiep!!!!!!

    Ik heb je net al wel gebeld om je te feliciteren met je 21e verjaardag ( we houden de Griekse tijd aan) maar als herinnering ook op de Melo-site!! Leuk voor het nageslacht!!

    Ik heb net een lekker glas water op je gezondheid gedronken...morgen de taart bij de koffie.

    Ik wens je een leuke en gezellige dag toe, lekker eten met je vrienden, die nog aanwezig zijn op het eiland.

    Jarige job, je zal heel de dag in mijn gedachten zijn.....

    Dikke kuzz

  • 11 Oktober 2007 - 07:43

    Rob En Marianna:

    Lang zal ze leven !!..lang zal ze leven !! HIEPERDEPIEP
    We drinken er een lekker wijntje op als je terug bent meiske..maar er een mooie dag van en geniet ervan !!..verjaardag in griekenland maak je ook niet vaak mee :-) Hele dikke kussss

  • 11 Oktober 2007 - 09:15

    Luna:

    Heyo there....

    Er.... is er een jaruuuuuuug..... miauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, miauwwwwwwwwwww.... en dat is mijn baasje.....Melissaaaaaaaaaaaa!!

    Daarom alle twee de pootjes... de lucht in.. mauw, mauw.... ( 21X)

    Dat wordt straks feesten, een muisje bij de lunch....... nee hoor, gekheid!! Een muis vangen is een hele operatie.. dat doe je niet zo maar eventjes ... uren, echt uren en dagen lig ik te loeren tot dit grijs/bruin ( of is het alleen muisgrijs??)delicaat hapje tevoorschijn komt! Wachten... tot je een ons weegt!!
    En komt er dan èèn tevoorschijn.. dan is het zo'n "petit", denk een kleutermuisje net uit de luiers!! Niet eens genoeg voor je holle kies.. Als je het door zou slikken.. zou je gaan twijfelen of er een muis, of er een dikke bromvlieg door je slokdarm glijdt!!
    Nou.. by the way, een bromvlieg..vers van de pers( ik bedoel dus net terug van een "poepsafari") is ook wel een lekker hapje hoor!!!( Ok, ik treed niet verder in details, dit voor de mensen met een zwakke maag!!!)

    Maar gelukkig word ik iedere dag bijgevoerd.. anders... einde verhaal Luna!!!

    Nee, als traktatie ben ik tevreden met de kattensnoepies in de diverse figuurtjes en kleurtjes en de bijbehorende smaakjes.( heb er al vier achter mijn kiezen zitten, vanwege deze feestdag). Straks weer even mijn baasje; een van de velen die ik tot mijn beschikking heb,lief aankijken met mijn grote, ronde, bruine ogen voor de volgende lading.. Je weet wel, met van die ogen van Gelaarsde Kat in de film "Shrek!!" Ik garandeer je.. ik krijg iedereen hier plat mee..ok...ok, alleen bij muizen werkt het niet!!

    Nou Missy... ik wens je een leuke verjaardag toe... en voor straks aan de borrel..... "Jamas"!!!!

    Kopje en knuffeltje....
    Luna

  • 11 Oktober 2007 - 09:49

    Bart & Sandra:

    Lang zal ze leven.. Lang zal ze leven.. Tadieladielaaaaaa!! Echt super je vanmorgen weer even gesproken te hebben. Succes met werken vandaag en veeeeeeeel plezier met je borrel vanavond!
    APPELTJE! Love you!

    Groetjes, Dikke kuss

  • 11 Oktober 2007 - 15:35

    Rob En Marian Bavel:

    Hey lieverd,
    Er is er een jarig en ja hoor dat ben jij. Van harte gefeliciteerd en nog vele en vele en nogeens vele gezonde, gezellige en spetterende jaren. Oeps 21, een hele leeftijd al. Ik zie je nog met je boxpakje aan in de kinderstoel zitten of samen met Thomas indiaantje spelen rond het zwembad als een naturist. Wat een priet-praat. Melissa een fijne dag nog en tot snel weerziens.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Oktober 2007 - 16:31

    Antie:

    nou Meliskikkervis,

    Wat een feest op deze site!! Ik denk dat ik er zometeen ook maar een ga nemen op jouw verjaardag. Maar eerst, natuurlijk kan ik niet achterblijven, goa ik een liedje vor oe singuh, alleen vor hur...
    Hé schoooen wijfeke ge wit da'k oe gerne zie, late ge zoen hoe... Ach welnee verkeerde liedje. gappybirthdaytoyougappybirthdaytoyougappybirthdaydearMelísagappybirthdaytoyou!!!! (dit was even op z;n spaans)
    Dat borreltje op jouw verjaardag nemen we zometeen in de Meent. Jouw mamsie wil het toch een beetje vieren, lief toch.

    Ik heb je net proberen te bereiken via het Melissaa-Griekenland-nummer, maar niemand da. Misschien al op dat heerlijke strand aan het borrelen en barbecuen met die freunde ????

    Nu, vermaak je,
    dikke kus van Antie & son
    Kuszkuszkusz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 31927

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: