over 5 weken ben ik thuis! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu over 5 weken ben ik thuis! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

over 5 weken ben ik thuis!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

24 September 2007 | Griekenland, Zákynthos

hai,

Ben ik weer.. even een bericht uit greece. Nog vijf weken luitjes. ik stond vandaag weer op het vliegveld en toen dacht ik " over vijf weken zit ik hier in dat grote ding om weer op te stijgen en te landen in AMS"
Vandaag maar 16 mensen aangekomen. Dat is niks.. Nog even en ik zit met 2 persoontjes in mijn eigen auto hahah!
Nou heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen vandaag, ben namelijk nog al moe.... Ga vroeg naar huis om te eten en film te kijken en dan slapie doen.
Wilde even wat van me laten horen. Ik ben nog steeds op di eiland! ne ne..
Okidoki. fijne avond dikke kus

  • 24 September 2007 - 19:54

    Mam:

    Hai Melis...........

    Ik had een heel veel verhaal getypt.. wat denk je.. verkeerd knopje... alles kwijt!!!

    Daarom nu een verkorte versie van mijn eerder getypte verhaal..

    Nog 5 weken mooi weer...

    Hier was het gisteren ook een heerlijke zonnige dag.... begin van de herfst.. de zomer al uitgezwaaid...het was een cadeauje voor alle mensen in Nederland.
    Alle terrasjes zaten behoorlijk vol, het was koopzondag vanwege het 10-jarig bestaan van de Barones.

    Tjee Melis, missie Zakynthos is bijna geklaard!!
    Weer thuis bij familie en vrienden.. Eigen bedje... lekker eten van "thuis", want dat eten uit de restaurants en de hotels zal al wel uit je neusgaten komen!!

    Weer thuis in Breda.. met al zijn gezelligheid.. weer stappen met je vrienden en vriendinnen.

    Ik denk dat je je Peugootje wel zal missen!! Weer op de fiets en de bus je verplaatsen!! En als je met de auto gaat...weer 'normaal' in het verkeer deelnemen... dus niet.. "gassen".. en in de wilde weg claxoneren !!!!

    Dit dus over 5 weken... de countdown kan beginnen.......!!!!

    Dikke kuzzzzzzzzzz

  • 25 September 2007 - 06:56

    San:

    Ha die mel! nog maar 5 weken en dan kunnen we het nachtleven van Etten-Leur onveilig maken! Ik heb al een slaapbank geregeld op de groene kamer, dusse etten-leur, houd je vast! hahaha..

    Ik heb er écht écht zin in! Ik moet maar snel een thuisnr gaan nemen, zodat we weer uren kunnen gaan bellen.. Om niets!

    Ennuh, zoals je moeder zegt ja.. Wordt je niet gek van al dat hoteleten? Wij hebben het na een maand fast-food maaltijden nou ondertussen ook wel gehad, en jij zit er veel langer! Over vijf weken gaan we samen boerenstamppot eten! (die koop ik dan wel kant en klaar bij de AH)

    Hey mellebel, ik ga mijn collega's weer vervelen..

    APPELTJE!

  • 25 September 2007 - 20:28

    Kim:

    Ha die melissa!

    Wow nu gaat het snel hoor! Geniet nog maar even van alles om je heen en het mooie eiland!

    Zaterdag ga ik naar Marokko, heerlijk, beloofd een mooie relaxe reis te worden ben benieuwd! Daarna weekje Turkije, nog even naar de zon en dan weer hard werken haha!

    Hopelijk wordt het nu idd iets rustiger voor je en voor je het weet zit je met je "oud" collega's een wijntje te drinken in Breda city!!

    Liefs Kim

  • 26 September 2007 - 07:23

    WOWEEEEEEEWE KNODDAA:

    yoooooooooooooo snoddaaaaaaaaaa!!!
    Je had me gister nog gebeld! Sorry had um niet gehoord! Zag t vanmorgen. stuur ff een berichtje wanneer ik jou t best kan bellen want de vorige keer stond tie uit.. of moet ik op je griekse nummer bellen? wat heeeeeeeeeeeeeeerlijk dat je weer naar huis komt vind je niet?!! De drie gezusters is geoffnet btw. Ben dr nog niet geweest maar zodra je thuis komt zullen we dr maar ns ff naar toe gaan aiii!! ennn 3 november he!! dat wordt oook niceeee! nou mel ik ga naar mn volgende les!! Du bist mein TOPPERTJEEEE!! XXXX LOVEE YAAAA

  • 28 September 2007 - 13:44

    Eveline:

    Hey daar...
    Nou aftellen dus... ik denk dat die weekjes ook wel weer voorbij zullen vliegen en dan inderdaad op naar een wijntje en cola natuurlijk met ons!
    Wordt wel weer eens tijd hoor en ergens een LEKKER hapje eten!!!!
    Ik moet nog 3 weekjes aftellen en dan gaat deze ouwe doos met zoontje lief en vriendin weer een weekje pita snuiven. dusse hou dat zonnetje in die regio nog een beetje vast dan hebben wij er ook nog wat aan :)
    Nou gooi de sex nog maar in de dvd en relax een beetje en zie je snel
    liefs xxx

  • 29 September 2007 - 09:16

    Daiske:

    Hee Mellie!

    Nou, bijna ben je weer thuis!
    Ik kijk er wel naar uit hoor!

    Donderdag ben ik met heel de school naar de efteling geweest!
    Omdat de nassau 50 jaar bestaat!
    Echt heel leuk, ik heb zelfs de python gefilmd terwijl ik er in zat, echt super vet.

    Binnenkort word ik je kamer weer uit gestuurd:p Zullen we niet samen delen.
    Zus&zusje op 1 kamer, Gezellig toch??

    Nou mellie ik weet eigelijk niet echt meer iets te vertellen, dus ik spreek je wel via msn.
    Nou tot over 4 weekjes dan maar!

    Doeidoei(L) kusssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 31916

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: