21 jaar - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu 21 jaar - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

21 jaar

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

12 Oktober 2007 | Griekenland, Zákynthos

Een hele goede middag beste mensen,

Jawel het is 12 oktober vandaag, en dat betekend dat ik gisteren weer een jaartje ouder ben geworden.Hiep hiep.. Potverdikkie het was toch wel even wennen hoor zo je verjaardag op het griekse eiland zakynthos te vieren. Heb niet veel bijzonders gedaan. Gewerkt van 09.00 tot 20.00 uur. Daarna snel naar huis gesjoefd om me te douchen en om te kleden want een uur later moest ik al aanwezig zijn bij mijn eigen etentje in Porto Kali. (in het nederlands vertaald: de eet haven (?))
Hier had ik afgesproken met mijn op-het-eiland-overgebleven freunden. Mijn maatje Denise was helaas twee dagen van te voren vertrokken. Verschrikkelijk was dat.Bah afscheid nemen is iets onzettend vervelend, zelf nog als je in je achterhoofd hebt dat je elkaar binnen anderhalve maand weer zult zien. Even slikken. Goed we hebben nog gewoon elke dag contact via de email of onze telie.
Dus helaas Denisio was niet van de partij.
We hebben erg lekker gegeten gisteren, tonnetje rond. Ik zit er nu nog vol van.
Bedankt allemaal voor jullue lieve berichtjes en telefoontjes! Fijn te weten dat jullie nog altijd weten wanneer ik ben geboren ;)
Overgens heb ik allllee foto's! jaja! eindelijk alle foto's bij elkaar. Ik ga ze nu ook op de site zetten zodat jullie allemaal kunnen zien hoe het dit seizoen is geweest. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon over twee weken bij mij thuis in de meent komen bekijken!! yes, 2 weekjes.. Vreemd he. Nu kan ik gewoon zeggen, ik zie je over 2 weken. Dat is de normaalste zaak van de wereld!O o wat ben ik blij als ik iedereen weer heerlijk kan gaan knuffelen en gaan vertellen over mijn ervaring hier op zakynthos.Maak je borst maar nat. Ik heb hier 6 en halve maand gezeten zonder al te veel te vertellen tegen jullie dus dat wordt een waterval aan verhalen. Trek er rustig maar een week voor uit. heb ook besloten een dvd van zakynthos te kopen. Zodat ieder kan zien op tv hoe het eiland eruit ziet. Bespaard me weer een hoop gelul;)

Ik heb nu nog vier aankomstdagen voor de boeg. Nog maar vier. Ik wil niet weten hoeveel het er geweest zijn. Even kijken eeeh...rond de 52. Jezus, de welkomstpraatjes ga ik niet tellen want dan wordt ik depresief.dat verhaaltje zal ik levenslang met me mee sjouwen.
Elke keer hetzelfde. Op de maandag en de zaterdag zo'n 5 per dag."Ik ben Melissa jullie hostess, dat houdt in dat je me voor al je vragen, problemen en KLACHTEN!! mij kunt bellen".. "het eiland zakynthos is 406 vierkantblabla". O wat erg!
Morgen weer 8...Ja ik zit hier niet uit mijn neus te vreten hoor..Het weer wordt vanaf morgen niet zo erg goed mee :s slecht dus. Regen.. Kan ik alvast wennen!
Althans zeggen ze.
Iedereen hier imiteerd onze piet. " morgen gaat het regen, hagelen, sneeuwen,
windstoten en natuurlijk de zon"

Ja ik zit trouwens helemaal in mijn upske in mijn complex. Saai hoor. Natuurlik hebben we nog de albaniers. Maar daar ga ik nou niet gezellig een wijntje mee drinken na thuiskomst.

Zal ik nu maar de foto's erop gaan zetten?? Daar hebben jullie nou zo lang op gewacht. Okidoki dan! Komen ze er zo aan...

Ik laat natuurlijk nog wat van me horen tussen de praatjes en regenbuien door.

Dikke KUS...over twee weken voor het eggie!

  • 12 Oktober 2007 - 16:06

    San:

    Hey mellebel,

    ligt het nou aan mij of zijn het maar een foto of 20?? Ik zal wel iets verkeerd doen :P Het ziet er iniedergeval wel leuk uit! Natuurlijk vergeten wij jouw geburtstag niet!

    Nou girl, leuk even van je gehoord te hebben! Ennuh, die verhalen kunnen we wel even aanhoren hoor!!! Ff laatste nieuws van hier; ik heb net een autotje gekocht! Leuk he. Bart nam iedere keer de auto mee, en ik kon 2 uur per dag weggooien aan de bus (leuk, in Etten-Leur wonen) dusse.. Stoer he! Een knalrood peugeotje 106 :) Wij gaan straks heel nederland rondtouren......

    Nou meid, APPELTJE! Love you!

    Groetjes, Bart & San

  • 14 Oktober 2007 - 16:54

    Km:

    GEFILICITEERD!!!!!

    XX Km

  • 14 Oktober 2007 - 17:39

    Laura En Wil:

    Hallo Melissa,
    Van harte gefeliciteerd! Sorry iets te laat! We blijven je berichtjes lezen! Nog even dan mag je weer terug naar Nederland en kun je weer naar de Grote Markt en de Havermark! Kom op de dagen zullen wegvliegen! Sterkte en nog een fijne dag!
    Laura en Wil

  • 15 Oktober 2007 - 14:09

    Antie:

    Hé MelisKikkervis,

    Wij waren op jouw verjaardag ook uitgenodigd bij Porto Kali oftewel 'eet haven'.... de Meent. Jouw ouders hebben jouw 21ste verjaardag gevierd met een heerlijke maaltijd die jouw mamsie op tafel heeft getoverd. Gezellig. En zo hebben we met z'n allen het langzalzelevenlied voor je kunnen kwéééééélen.
    Ook Luna was behoorlijk op dreef. Wat een vrolijke kletsert. Zelfs zij was het niet vergeten. Maar wat een praatjes heeft die kat(tekop), poezemeisje, browneyedgirl en mouse-eater...
    Vind katten niet zoooo, maar Luna is leuk!

    Wen er maar vast aan dat de oktobermaanden in Nederland steeds warmer gaan worden. Er wordt overwogen de zomervakantie te verschuiven naar oktober !! dat wordt voortaan in bikini barbecuen op jouw en mijn verjaardag. Roy, Alice,, Mike en Clem moeten leren snert op te dienen.
    Dus wat het weer betrof was het weer een topweekend.
    Vandaag trouwens ook nog , alhoewel ik nu zie dat de wolken de pret komen bederven. Jakkie
    Dit was dan 'Onze Piet‘ weer vanuit het Bredase Weerstation

    Poeh hé nog maar 14 daagjes. Het wordt wel erg tijd zo te horen. Maar als je hier zit zal je diezelfde verhaaltjes nog vaak genoeg herhalen, lijkt mij. En wedde dat je jouw eiland met alles erop en eraan gaat missen.

    Kom ik moet weer aan de slag. Hou vol en tot gauw
    Garoetjes en ksjs
    Antie

  • 23 Oktober 2007 - 19:45

    Sandra:

    MEEEL We hebben thuistelefoon! En je raad het nooit! Net als jullie Casema! Kunnen we GRATIS bellen voor helemaal noppes nada! Hahahaha

    Wouk ff kwijt. See you soooon

    -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 31924

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: