kalimera! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu kalimera! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

kalimera!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

17 September 2007 | Griekenland, Zákynthos

Goedemorgen shone leute!

Alles goed daar in het mooie Nederland?
Ik kom net terug van het o zo leuke vliegveld. Mensjes weer afgezet en ook weer opgehaald. Ik heb mezelf de rest van de dag vrij gegeven! Morgen alle presentaties. Nou ga ik lekker naar het strand met mama Ellen en haar mutti. Gaat vanavond weg dus we vonden het nog wel gezellig een dag met zijn alle door te brengen.
Nog zes weekjes en dan zit het erop! nog maar twaalf x naar het vliegveld inclusief de dag dat ik zelf mee ga. Dus eigenlijk nog 11 x. Snel he!?
Mijn maatje Denise gaat al over 3 weken weg. Jammer, erg jammer zelfs. Goed niet getreurd want binnen 2 maanden zit ze in easy jet op weg naar amsterdam. Hier gaan we 3dagen spenderen en daarna op naar Australie. Van het ene avontuur naar het volgende. Vrij weinig winter voor mij dit jaar. hehe..

2 weken geleden ben ik samen met denise een scooter gaan huren om door de bergen te crossen. Aangezien de buschauffeur niet meer in the picture is lossen we het op deze manier op.
Leuke dag! Veel gezien weer. We zijn zelfs een museum binnen gelopen. Binnen 3 minuten waren we er dan ook weer uit aangezien er alleen maar opgezette dieren te zien waren. We hebben het geprobeerd om onze history over het eiland op te krikken maar helaas. Toch best goed van ons..

Vrijdag hadden we een boot gehuurd. Samen met de motorboot op pad. Helaas stopte deze in het midden van de baai! Geen benzine meer. Zaten we dan, verloren en alleen in de laganasbaai. Denise haar beste kanten laten zien om een s.o.s uit te voeren. lees: zwaaien met die armen als een idioot.
Natuurlijk zag neimand ons dus we moesten pendelen..Deze waren loei zwaar. geen succes want we kwamen nog geen mm vooruit.Daar zaten we dan.. haha!
Gelukkig had ik mijn mobiel bij om christos (man Ellen) te bellen. Deze meneer heeft namelijk een bootverhuur tent op het strand. Uiteindelijk zijn we gered door zijn telefoontje naar het verhuurbedrijf.
Ze kwamen dan eindelijk onze tank aanvullen. pfeeuuh!
" het komt nooit voor, dit is de eerste keer"
Nou ben benieuwd wat ons in Aussie te wachten staat. Ja dan kunnen we niemand bellen..en dabei zijn de wegen daar zo stil, geen kip te bekennen.hoop hebben is het beste wat je dan kan doen, want ook denise haar stunten komen daar ook niet van pas.

Dus een boot huren en met de scooter over het eiland kunnen we ook van het lijstje aftikken. Nu moet ik alleen nog naar Olympia en naar de blauwe grotten. Dan heb ik echt alles gehad. Van binnen naar buiten, van rechts naar links. Eiland gezien.

Ook heb ik deze twee maanden enorm goed verkocht aan excursies, auto's en scooters. Misschien moet ik maar de verkoop in.

Nou dit was weer een bladzijde van het boek. Ga nu even een auto regelen voor mijn gasten.Ik heb 2 klachten brieven van JIBA ontvangen die over JAWEL mij gaan. Ik ben niet goed voor deze job. Zelfs erg onbeschoft!
Ze verzinnen letterlijk alles om je te kleineren. Misschien om geld te vangen. Gelukkig kan ik ook nog mijn kant van het verhaal kwijt. Echt waar je staat met een mond vol tanden plus je broek zakt van je reet. Wat mensen wel niet bij elkaar kunnen liegen.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die vaak genoeg tegen je zeggen dat je een KEI bent.Dat scheelt. Goed je kan niet iedereen gelukkig maken he.

Nou luitjes ik ga gebruik maken van een ligbed en de zee. Nog even bakken want moet mijn kleur natuurlijk wel houden als ik terug kom.
Hoor ik ook vaak van gasten. "nou jij bent ook niet bruin zeg als je hier al 5 maanden zit"
NEE IK MOET MIJN BENEN ONDER MIJN REET VADAAN HOLLEN.
Of: " jij hebt wel een goeie baan zeg, alleen maar op het strand liggen"
achja even slikken en weer doorgaan!!

Nu ga ik er echt vandoor.. FILAKIA

  • 17 September 2007 - 09:37

    Sofie Tenerife:

    haha, heb gelachen met je storries...leuk leuk! by the way, ik denk vande winter ook tussen de kangeroes te zitten!!! dus laten we elkaar even op de hoogte houden niet!
    dada x

  • 17 September 2007 - 10:54

    Marie:

    Melis!

    Super leuk bericht, ben blij dat het goed met je gaat! heb je al een tijdje niet gesproken! mis je nog steeds hoor dude... Veel succes nog de komende weekjes!

    Dikke kussen Mariek

  • 19 September 2007 - 19:07

    Sann:

    Hey tuttebel!

    Alles oke? Hier gaat het zo z'n gangetje.. Mbt je berichtje voor het trouwboek van mijn ouders.. mijn moeder: "ooooooooohhh, bedoelde ze dát? Ja, die heb ik wel gezien" Dus alles is goehoed! Enne, kleurtje? Wou je zeggen van niet? Lil'neger! Ik ben jaloehoerssss!! Klinkt goed, al die leuke dingen die je aan't doen bent! Echt super!

    Niet op die klachtbrieven letten.. Of wel, maar dan maar ffkes. Weet je Oprah nog? Ijs & Jankfilms? Maja, klachtbrieven is misschien wel net iets anders dan liefdesverdriet.. :P:P Ik kan niet wachten! nog maar 6 weken!!!!!!

    Love you! Appeltje! Oja, en Bart zijn commentaar toen we gisteren ophingen: "Echt leuk, jullie met zijn 2e. Echte soulmates." Hihi!

    Groetjes van Bart, en een hele dikke smakkert van mij!

    X San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 31926

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: