opa schrauwen - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu opa schrauwen - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

opa schrauwen

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

05 September 2007 | Griekenland, Zákynthos

Hallo lieve mensen thuis,

Sorry ik had het erg druk. Bijna twee weken geleden dat ik iets van me heb laten horen. Nu is het dan weer zover. Het is woensdag dus ik ben vrij. Vrij weinig gedaan, geslapen tot 2 uur s'middags en mijn auto gewassen. Dit verhaal wil ik wijden aan het betreurende bericht dat Opa schrauwen is overleden. Opa van san, rik en tif. Vader van rob en schoonpa van marian. Ik kwam net op kantoor om even mijn berichten te checken krijg je dit te horen. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Zo zie je maar weer hoe kort het leven is en hoe oneerlijk het kan zijn. Mensen die in je leven van je ontnomen worden is het ergste wat je kan overkomen. Mensen waarvan je houdt zijn dierbaar in je leven, en als dan plots dat plaatsje wegvalt is dat verschrikkelijk. Niet met woorden uit te drukken. Als beste vriendin van San vind ik het o zo erg dat ik haar niet kan steunen in deze moeilijke tijd. OP zulke momenten merk je dat wanneer je 2 uurtjes vliegen ver weg zit, het eigenlijk mijlen lijken. Je driebaren mensen zitten dan zo ver weg van je. Het is machtig om plaatsen van de wereld te zien, maar de plaats waar je thuis hoort is het aller mooist. Met de mensen die je door en door kennen, mensen die jou troosten en die door jou getroost worden. Maar weet van elkaar dat je altijd met de ander zult meeleven en altijd aan die ander zal denken. Want uit het oog moet eigelijk betekenen, nog dieper in je hart!
Lieve fam heel veel sterkte in deze verschrikkelijk moelijke tijd waar je veel zult huilen en elkaar op elke moment van de dag moet steunen. Er zullen veel momenten komen dat je ook met elkaar zult lachen om de gekke gebuirtenissen met opa. Oma schrauwen, Ik ga niet zeggen dat alles goed komt, want dat komt het niet. Ik ga niet zeggen dat ik het erg vind en dat hij geen pijn meer heeft, want dat geloven we wel.
Ik wil wel zeggen dat tijd de wonden heelt, want dat doet het ook.
Heel veel sterkte.

Liefs melissa

  • 05 September 2007 - 16:56

    Fam. Schrauwen:

    Lieve Melissa,
    Ook op deze weg weet je weer de juiste steun te geven want deze brief is een steun voor ons.
    Dank je wel.

    Liefs,
    Oma Schrauwen,Rob,Marianna,Sandra,
    Tiffany en Rik

  • 05 September 2007 - 20:15

    Bart & San:

    Mellebel, je bent geweldig! Ik kies mijn vriendinnetjes toch maar weer goed uit..

    Dat wou ik even kwijt!APPELTJE

    Dikke knuff

  • 09 September 2007 - 10:14

    Antie:

    Hai MelisKikkervis,

    Goed weer wat van je te horen, alhoewel het een treurig bericht is. Via deze weg wil ik de familie ook heel veel sterke wensen. Het is een zware tijd die jullie allen tegemoet gaan, vooral oma zal heel veel steun nodig hebben. En inderdaad, tijd is nodig om, al is het maar, enigszins weer plezier te wíllen en kúnnen aanvaarden. Tijd zorgt er sowieso voor dat de scherpe kantjes verdwijnen.
    Het leven nooit meer als vanouds.

    Jouw Z-avonturen blijven een beetje achter. Maar ik vertrouw erop dat het je goed gaat. De weken vliegen ook hier voorbij. Werkwerk, floepfloep, weekendweekend (in een flits voorbij), werkwerk, floepfloep etc etc etc.....
    Alweer september. Ondanks dat het weer zo soeperig is als waterzooi, heb ik nog steeds het idee dat het zomer is. Daarom was ik zo ontzettend verrast en tegelijkertijd teleurgesteld door Albert. Je kent Albert vast nog wel. Zijn achternaam is Heijn. Met grote letters.... Aanbieding spruitjes !!!! Spruitjes......?? dat kan toch nog niet, Nee, alsjeblieft nog geen spruitjes !
    Ik heb ze wel gretig meegenomen, want eerlijk gezegd heb ik staan te popelen om ze weer te mogen verwelkomen. Als ik ze dan zit op te peuzelen en ik kijk naar buiten, denk ik, ok ok terecht...
    Persé wil ik ook nog barbecuen. Het gaat ook absoluut nog gebeuren, kan me nie schele, weer of geen weer. (niet doorvertellen, ik lijd geloof ik aan het (na)(tte)-zomer syndroom.
    Nou Meliske nog maar een paar weekjes en de reis huiswaarts is een feit. Bereid je voor, Oostenrijk bijvoorbeeld is al helemaal ondergesneeuwd !! Alhoewel, Melis, ik verwacht dat jíj hier weinig last van zal hebben want je hebt straks weer een heleboel warme mensen om je heen !

    Dag lieverd ik ga de tournedootjes en roosevalletjes voor vanavond alvast voorbereiden voor mijn lieve familie.
    Ook kusjes van neef Steef en een dikke pakkerd van tantje.

    Toedeloetie

  • 10 September 2007 - 07:17

    Mam:

    Hai Melis,

    Fijn dat je mee leeft met het thuisfront.
    Het zal voor Familie Schrauwen zeker een steun zijn in het dragen van het verlies van Dhr Schrauwen.

    Mijn gedachten gaan ook uit naar een 17-jarige jongen die gisteren op de trein op station Roosendaal stond te wachten. Vermoord door een man met een bijl!!! Nou ja zeg...hier zijn geen woorden voor! Er stond vanochtend een heel artikel in de krant. Te bedenken dat hij nooit via Roosendaal reist, maar deze ene keer heeft een vriend hem op dit station afgezet, om zo verder te reizen.. Verkeerde plaats, verkeerd moment...
    Veel verdriet alom bij deze familie.

    Maar gelukkig niet alleen kommer en kwel. We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Anti.. ze had weer eens een geweldig maal op tafel getoverd!

    En inderdaad volgende week de barbecu, Tantje Ireen uit haar na zomersyndroom verlossen!! Na het smulfeest kan de zomer afgesloten worden.. op naar de herfst..oktober... verjaardag Melisje.. en van tantje!!

    Lieverd.. ik kan niet te lang babbelen, ben samen met tante Clem en Carrie model voor een schoonheidsbehandeling!! Ja, we zijn proefkonijnen. Al onze rimpels worden weggepoetst!! Nee, alleen onze lachrimpeltjes mogen blijven.. de rest weg ermee.. Nee hoor meid, ik zie er straks in oktober het precies hetzelfde uit als toen je wegging. Ik hoef niet met een bordje met: -Hier Melissa staat je mutti- op schiphol te staan!!
    Maar we worden wel grondig gereinigd en gemasseerd... lekker toch...

    Zo ik moet gauw gaan....

    Doei, doei
    Dikke kuzzzzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 31918

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: