Melisaki - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Melisaki - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Melisaki

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

20 Augustus 2007 | Griekenland, Zákynthos

Haloa!

Daar ben ik weer. Het is even geleden. Het regende klachten bij de redactie dat het allemaal weer veel te lang duurt. Daar ben ik dan! Yoehoe!
Ik ben kapot, heb stress en spiros is van de baan. Jawel kort maar krachtig. Hij heeft zijn ex in zijn huis wonen en zij verwacht dat hij haar een tweede kans wilt geven, nou hij weet het niet. TORN! Dus ja al dat gedoe heeft ikke geen zin in. Maar neemt niet weg dat ik hem nog wel erg leuk vind en eigenlijk toch nog niet echt van hem af wil. Maargoed al dat gedoe moeten we niet hebben in de laatste twee maanden. Helaas, geen griek voor moi. Nu maar opzoek naar een grote surfer in aussie. Is tenslotte ook een leuker land om te blijven hangen aan een surfdude..
Nou luitjes thuis ik ben kapoet, ik vins mijn gasten vervelend en wil ook graag dat ze allemaal dat ze morgen in het vliegtuig zullen stappen incl ik. Helaas zit dit er niet in. Nog even door puffen en dan komt alles goed. Gisteren werdt ik om half twaalf in de avond mijn nest uit gerinkeld door een gast die haar kleine teen had gebroken. Ze vertelde me hoe slecht ik te werk was gegaan en dat ik mijn haar als gast slecht behandel. Goedemorgen!
Ik had mee moeten gaan om het arme kind haar hand vast te houden. Pff.. Stel je voor dat ik dit bij iedere gast moet doen dan zit slapen er niet meer in voor mij. Dus doen we gewoon weg niet. Ik ben er net heen geweest om te vertellen hoe het zit, en dat ik donders goed weet wat mijn werk is! Misschien had ze bij mijn welkomstinformatie aanwezig moeten zijn, maar daar had mevrouw geen tijd voor! GRRR!
Nou vanmorgen ook weer vervelende mensen. Ik kan ze wel killen. En vriendelijk blijven moet en zal ik ook doen maar ben geen hond.
GENOEG OVER DE GASTEN.
Ik ga straks uiteten met mijn vrienden van kantoor want een meske hier is jarig. We gaan naar een live jazz band. De sirtaki hebben we voorlopig afgezworen.
Verder ben ik al bijna door al mijn sex and the city dvd's heen. Helaas. Geloof me dat is de beste therapie die je kan hebben. Vandaar dat ik trouw mijn dvd speler aanzet wanneer ik in bed lig.
Ik mis jullie, nu ik merk dat ik er doorheen ben heb ik echt zin om weer terug te komen. Even in de regen buiten te staan. Mijn hart uitstortten bij mijn vriendinnekes. Ik hoop dat steeds dat er iemand van mijn vriendenkring hierheen komt. Al is het maar om hun te laten zien hoe ik hier leef, wat ik doe en hoe dit prachtige eiland in werkelijkheid eruit ziet. Iedereen vertelde mij dat ie langs komt. IK KOM JE OPZOEKEN HOOR!! oja waar zijn jullie dan??
Goed ander onderwerp anders wordt het weer hetzelfde als mijn vorige verhaal.
Ik ga zo douchen en me mooi maken.. ;) You never know..
Nou mensen tot mails!

S'agapo!

  • 20 Augustus 2007 - 22:28

    Marianna:

    Heee meiske,
    Nog even door puffen hoor ! Vergeet de Grieken ga nu maar voor de Kangaroes dit wordt niks meer :-p We zien je hopelijk snel, hier is het een gekkenhuis druk druk druk.
    Veel liefs

  • 21 Augustus 2007 - 07:00

    Antie:

    Hé MelisKikkervis,

    mmmhhhhh..
    Je moet zelf ook niet vergeten dat het (maar) een " ik-ben-hier-voor-zeven-maanden-liefde" is , duszzz blijft het misschien op zo'n manier wel spannend ??!! Zo'n transfer, door de bergen, waar je door de scherpe bochtjes per ongeluk op de schoot van de driver terecht komt! Het zal toch nog wel zo hier en daar de tijd doden, verwacht ik.

    Bejubel de regen nou maar niet zo, want als je weer terug bent en je hebt die ene maand hier alleen maar regen en koude, dan verlang je naar jouw zonnig super eiland.
    Ik heb niet zo heel gauw last van weer-depressies, maar het is inderdaad toch wel erg triest hoe vaak het hier een superregenachtige dag is. Gisteren heeft het gekletterd van jewelste en vandaag is het zo te zien gans grijs en bewolkt.
    Men voorspeld geen zomer meer in Olanda.

    En ja, het is jammer dat weinig vrinden die kant uitgaan, maar er zal hier toch ook gewerkt/ gestudeerd moeten worden. En het is natuurlijk ook niet niks, zo'n reisje. (alhoewel Martinair een aanbiedinkje heeft op dit moment voor (maaar) enkele data...dus vrinden... !!! )

    Klachtjes worden naarmate de tijd verstrijkt hele grote dikke vervelende misselijke, meestal niet-terechte klachten en gasten worden lelijke vette reuzen die hun dikke wratterige vinger steeds jouw kant uit laten wijzen. Maar jij bent, zeker en vast, inmiddels bedreven genoeg om de klachten/ gasten snel en resoluut "af-te-poeieren"
    toch?
    Nou lieverd, geniet toch nog maar zoveel mogelijk van de goeie dingen van jouw eiland.
    Doe Ben de groeten van ons en wens hem een goede thuisvaart.
    Doeidoe, maak er wat moois van
    Ook groeten van Steef.
    Antie



  • 21 Augustus 2007 - 07:28

    Laura En Wil:

    Hoi Melis,
    Heb net je verhaal gelezen en ik herken het! Alles lijkt zo mooi daar en natuurlijk hier maar t zit ff niet mee. Dat is het leven maar op zo'n wijze les zit jij zeker nu niet te wachten. Je wilt gewoon gezelligheid met en zonder je vrienden en familie. Zoals je schreef moet je gewoon die dingen pakken wanneer je dat kan. Lekker dat dvdtje,lekker dat stukje muziek,lekker die mailtjes lezen en die foto's bekijken. Hup en dan weer verder! Mensen hebben iemand nodig om iets op af te reageren. En dat ben jij daar voor hen. Langzaam ga je leren dat je soms van je af moet bijten. Tuurlijk kan je niet alle klanten begeleiden aan hun handje! Groot gelijk!
    En antie heeft gelijk je wordt niet vrolijk van dit weer hoor!! Ik heb nog vakantie maar gatver! Regen en bewolking! Where in the hell is the summer?

    Een dikke kuszz van ons!! Je gaat t zeker redden!

    Laura en Wil

  • 21 Augustus 2007 - 11:12

    Marian Adolphs:

    Hej meisje,

    Zet hem op he, nog even door gaan en dan zit het er weer op. Zeker weten dat je achteraf denkt: "Het was een mooie ervaring en een prima tijd". Wij zijn net terug gekomen uit Rhodos en hebben naar je gezwaaid toen we over je vlogen.Ik vind Griekenland (wat wij er van gezien hebben) best lijken op Turkije. De bevolking is beschaafder en spreekt veel beter engels maar de natuur is ook zo Godvergeten dor.
    Doeg Mel

  • 21 Augustus 2007 - 14:47

    Mams:

    Hai Meisje,

    Hou het nog even vol, je bent bijna aan de eindstreep!! Ik weet het, tis gemakkelijk gezegd vanuit het thuisfront.
    Vandaar dat de "support" aan jou, van deze kant op volle toeren draait..

    Wat Zorba betreft...laat gaan. Maar dat is ook weer zo'n advies waar je niet op zit te wachten!!
    Verliefd.. vlinders in die onderbuik...Tja, helaas lopen dingen niet altijd zoals je het zou willen!

    Maar eigenlijk kan je deze "liefde" niet gebruiken.. je staat op het punt om de wereld in te trekken!

    Maar Melissa, jouw droomprins.. een leuke jongen met alles erop en eraan( alles in goede proporties) zit nog verstopt, weet je.. als je tot 125.365.3689.2458.3320.3689.0000.555 heb geteld......dan.. tjaka staat ie voor je neus!!
    Dus nog even geduld....

    Maar joh, het zit je nu niet mee, maar straks als je met Denise in de verre zit, lach je om wat je allemaal heb meegemaakt in Zakynthos!

    Wat moet ik over die pietlutten van gasten zeggen... niks.... gooi die aap van je schouder.. allemaal balast!!
    Jij weet wat je waard bent, dus laat ze ..... by the way,eten die schildpadden daar in de zee misschien mensenvlees??.... een ( gratis) tripje met de boot van Christos misschien??

    Wij missen je ook.. maar de tijd vliegt voorbij. Het is zo weer tijd om je weer, bepakt en gezakt, te komen ophalen op schiphol!Met als achterliggende gedachten.. missie volbracht!

    Iedereen leeft met je mee, zoals je kan lezen. We steunen je door dik en dun!!
    We slepen je er doorheen....

    Kop op lieverd.. schrijf het van je af!!

    Dikke Kuzzzzzzzzz


  • 21 Augustus 2007 - 17:52

    Marie:

    Melis! lieverd!

    O ow ow we zullen eens niet in hetzelfde schuitje zitten qua mannen! the same story here, maar daar later meer over! Je moet nog echt ff doorzetten darling, ik mis je heel erg en je weet dat ik heel graag had willen komen maar dat ik dan met school op het water zit.. het spijt me echt! heb zelfs nog tickets met je gezocht dus heb mijn best gedaan!! Zodra je weet hier bent gaan we hier maar weer eens menig mannenhart op hol brengen want ik wil niet dat je ergens olijven gaat plukken hahah, trouwens is echt niet goed voor je nagels, dus niets voor jou ;)

    Lieve melis hou je taai! nog even doorzetten, laat die gasten maar lekker lullen.. anders kom ik de volgende kleine teen wel even recht zetten! ;)

    Hele dikke kus en spreek je snel weer op msn, ook groetjes van Ellen!!

    Mariek

  • 22 Augustus 2007 - 07:27

    Alice:

    Hé Melis,

    Nou dat was kort maar krachtig met de liefde. Gelukkig wordt het geen Griek maar toch een aboriginal (grapje). Er zal toch wel een knul op deze aardbol zijn die bij jou blijft plakken. Je blijft gewoon zoeken al moet je heel de wereld rond. Vinden zal je hem. Straks ga je heel de wereld rond en vind je hem gewoon in Breda!!!!

    Melis wees blij dat je in Griekenland bent, want het weer is hier bud. Ik snap dat je ons mist, want wij missen jou ook. En tuurlijk zijn er lastige klanten die alles van jou verlangen maar hou nog even vol. Voor je het weet is het tijd om zelf te vertrekken en lach je er later hardom. Laat je niet op je kop zitten. Je bent ook maar een mens en ik weet zeker dat je alles doet om je klanten het naar hun zin te maken. Twijfel daar niet over. Je bent een lieve meid en als klanten dat niet zien zegt dat iets over hen.
    Als ze weer zo lastig zijn denk dan aan je reis naar Aussie.
    Ik zou heel graag naar jou toe willen komen maar ik heb geen vakantiedagen meer. Wie weet volgend jaar. Ligt natuurlijk wel aan waar jij dan bent. Aussie wordt wel erg duur.

    Met ons gaat alles goed. Mike is gisteren voor het eerst weer naar school gegaan en hij vindt het heel leuk. Joey en Vinnie vinden school ook leuk. Ik moest van de kids zeggen: Nog veel plezier maar kom wel snel thuis.
    De regelmaat komt er weer in na 6 weken vakantie. Er wordt weer naar school/werk gegaan en 's-avonds weer gesport. In het weekend zijn er weer voetbalwedstrijden. Weer lekker druk allemaal.
    Nou ik ga weer stoppen. Heel veel liefs uit dit koude, natte en grauwe kikkerland.

    Kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Alice, Peter, Mike, Joey en Vinnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 31919

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: