Malissaki and the busdriver - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Malissaki and the busdriver - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Malissaki and the busdriver

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

11 Augustus 2007 | Griekenland, Zákynthos

Ya,

Bleeeh wat een dag, verschrikkelijk! ik ben nu 21.30 uur nog steeds bezig met werken vanaf 07.00 uur. Ik ben kapoet. Vandaag zijn al mijn gasten niet opgehaald voor de excursie. Ze waren zooooo boos op mij. Och och alsof ik er een reet aan kan doen. Verschrikkelijk en ze blijven me maar stalken. Ook had ik tussen mijn arrivals een overboeking.
Dus al met al een very shitty day! Zometeen ga ik maar eens op huis aan. Lekker eten en een beetje bijkomen. Misschien dat ik nog even wat ga drinken met Christina en Denise. Verstand op 0,0. Dan even een ander nieuwtje dat ik even wil mededelen. Ik heb een griek aan de haak. Jaja na 4 maanden is het dan zover. Spiros de busdriver. Ik ken hem al vanaf het begin. vanaf toen konden we al erg goed met elkaar overweg. Etentje hier, drankje daar en tijdens de transfer de grootste lol. Totdat we woensdag middag gingen zwemmen in de sea. Dit toen we overgens wel vaker. We hadden afgesproken om s'avonds wat te gaan eten. Na dit etentje gingen we naar een feest van een bekende griekse DJ. Ook daar hadden we het erg naar ons zin. Toen we naar de auto gingen stond de auto heel dicht tegen de ander geparkeerd. We moesten er door kruipen. We wilde dit allebei tegelijk doen. DIT GAAT NATUURLIJK NIET! Toen we vast zaten vertelde Spiros mij dat hij me erg leuk vind. Nou ja je raad het al. Ik hem ook. Ja toen kwam het romantische deel, maar daarover ga ik niet in details treden. Dus vanaf woensdag zijn we constant met elkaar in contact en zien we elkaar minstens 1 keer per dag. Jep....
PFFF nog 2 maanden left. Raak niet in paniek mensen thuis ik ben heus niet van plan om in de winter hier olijven te gaan plukken. Dus kom gewoon naar huis en ga ook gewoon heerlijk naar australie! natuurlijk! Dus beschouw het als een ik-werk-voor-zeven-maanden-in-griekenland liefde. Maar dat neemt niet weg dat het erg leuk gaat tussen ons. Hij woont in een erg leuk huisje. Dus als het meezit hoef ik de laaste maand niet alleen te wonen ;) en daarbij heeft hij zijn eigen bus hahahaha!! GEWELDIG. Samen met zijn vader yiannis doet hij de transfer. Ook met Yiannis klikt het erg goed. Dus mocht het nou echt serieus zijn, zijn pa heb ik in the pocket! ghegehge! Nou ik zal me best doen een foto te maken. Hij heeft mooie zwarte krullen en is 27 jahre alt. Dus denk nu niet !o een buschauffeur! zeker een opoe van 50! NOPE You're wrong! Ja luitjes thuis zo gaat dat en ik maar roepen VOOR MIJ GEEN GRIEK.. wat krijg je dan? Juist, een griek. Genaamd Spiros. Zoals alle andere 10.000 mannen. Zoiets als mohammed onder de marokanen. Goed.. Ik kom me laatste maanden wel door iniedergeval ;)

Nog iets Ellen gaat trouwen. Ze is door haar Christos ten huwelijk gevraagd. Dus nog een retourtje zakynthos. En dat allemaal voor Ellen ;)

Luitjes thuis, dit was het nieuws.

Tot de volgende keer.

Goede avond.

  • 12 Augustus 2007 - 08:06

    Antie:

    Héjoooh MelisKikkervis,

    Ik ben denk ik de eerste die dit shocking (niet negatief, niet te possitief) nieuws lees ! Hoe vast kan je plots komen te zitten, tussen 2 auto's in ....
    Wel gezellig voor je, de laatste maanden (toch) !!?? (Hij kijkt toch niet ook toevallig op deze website, en heeft toevallig toch niet een nederlandse vriendin die deze berichten voor hem vertaalt? Alhoewel "ik-werk-voor-zeven-maanden-in-Griekenland-liefde" een geheel nieuw begrip is, welke de meesten nog niet helemaal kunnen vertalen.)
    Nee, ik ben niet bang dat je daar zal blijven als olijvenplukster of pilote-driver van de buschauffeur van Zakynthos.
    We hebben hier immers nog maar kort geleden een ernstg gesprek over gehad, weet je nog, Janelle en Spiros blablabla.
    Nou meissie het ga je goê. Steeds meer tijd om te zwemmen, dus...
    Wanneer de gasten de excursie naar de blauwe grotten hebben gemist, hebben ze niks gemist. Se motte nie zeure, manana, manana (is spaans, kan krulletje niet vinden) is an other day.
    Leuk voor Ellen, doe hun maar de groeten.
    Toedeloetie
    Antie

  • 12 Augustus 2007 - 10:49

    Mams:

    LOVE IS IN THE AIR........!!

    Sinds ik je berichtje heb gelezen, krijg ik het niet meer uit mijn hoofd..........

    BUSJE KOMT ZO... ook zo'n topper! yes.. toch nog op de valreep een "lover". Nou meid ik gun je het van harte zo'n ik-werk-voor-zeven-maanden-in Griekenland liefde!! Inderdaad want Antie in haar berichtje zegt; Een nieuw begrip!!

    Wat kunnen we straks verwachten als je in de Aussie zit... Yahoo-I find a new lover-for 3 months-with a face as a kangaroo!!!

    Wie weet wat we nog allemaal van je kunnen verwachten....

    Leuk om te horen dat Ellen en Christos gaan trouwen. Inderdaad weer een reden voor je om Zakynthos aan te doen..
    Zo blijf je toch een beetje verbonden met jouw eiland!!

    Zo Mel het is vandaag niet zo'n uitgebreid berichtje..

    Werk ze en veel plezier ..., doe de groeten aan BABY YOU CAN DRIVE MY CAR SPIROS....!!

    Dikke Kuzzzzzzzzzzz XXXXXXX

  • 12 Augustus 2007 - 20:59

    Wil:

    Wat leuk Melis!!! Spiros! t Is je gegund. Ja we houden het nog steeds bij. Zelf net terug uit Cuba! Was echt te gek!
    Nou mams en paps hebben dus hun aankomende schoonschoon al gezien??(lolllllllll)

    Veel lol and keep on rolling!

    Laura en Wil

  • 13 Augustus 2007 - 08:51

    Sandra:

    Hahahahahahaha.. Goeie Toos; Busje komt zo.. Je hebt me niet meer gesmst tuttebel!

    Maar uhm, ja ik heb niet veel te vertellen. Heb alleen wel echt in een scheur gelegen, busje komt zo..

    Love you, Appeltje & groetjes van Bart

    X

  • 13 Augustus 2007 - 10:12

    Sofie Tenerife:

    Jajjjaaajjjaaa!!! Tsssssss, olijven plukken...mmmjaaaa meisie, daar zit wel wat van in! Leuk leuk!Mannen, je kan niet mee (ik toch) maar eigenlijk niet zonder!! Mmmmm....ik ben eens benieuwd wanneer mijne romeo zijn flechas op me afschiet!
    dada

  • 15 Augustus 2007 - 07:43

    Alice:

    Moi Melis

    Hier eindelijk een berichtje van je nicht. Op jouw bericht over je 7-maanden-in-GRIEKENLAND-liefde moest ik toch even reageren. Ja, ja allebei er door kruipen en dan op dat moment niet weten dat dit niet gaat. Wel een hele goede smoes. In Nederland hadden wij het nog over dat je straks met een Griek thuis zou komen en als hij dan maar geen grote neus zou hebben. Is dit ook zo? Ben benieuwd naar de foto van hem. Hartstikke leuk voor je. Ook leuk dat je een rondreis bij de aboriginals gaat maken. Krijgen we dan ook weer een bericht dat je een aboriginal aan de haak hebt geslagen tijdens het jagen op kangoeroes!!!!!

    We missen je wel heel erg. Zijn terug van een verregend en stormachtig,windkracht 8, Port Zelande. We hadden beter naar jou moeten gaan. Heerlijk zwemmen in de blauwe zee met de schildpadden. Maar ja, daar kunnen wij alleen maar van dromen.

    Maak er nog wat van de laatste maanden en we zien jou gelukkig nog een maandje!!!!!!!

    Kusjes van Alice, Peter. Mike, Joey en Vinniexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Augustus 2007 - 14:49

    Mams:

    Hayo there,

    Tjee, wat duurt het toch lang voordat we Je Lover Spiros te zien krijgen.... !!!
    Waar blijven de foto's?? Tempo doeloe.. en geen manana, manana( ik kan ook dat krulletje nergens vinden!!!)

    Maar je weet de spanning er goed in te houden!!!

    Alles rustig hier.. Daisy is met Steef uit logeren bij Ed, Mia en Jordy daar in dat wonderschone Limburg.. Zaterdag gaan we de luitjes weer ophalen.Dus heel stil hier in huis.. zelfs Luna zit duimen te draaien! Normaal wordt er veel aandacht aan haar geschonken, maar nu ik weer werk moet ze veel dutten!! Gisteren heeft ze weer voor de zoveelste keer een zakje vlees uit de kast gejat!! Ze kauwt het hele zakje aan gort!! Jatmoosje is het!!

    Zoals je ziet.. het gaat zijn gangetje.
    Ik sluit daarom af met een dikke kuzzzzzzzzzz xxxxxxx

  • 15 Augustus 2007 - 15:12

    Miauw........:

    Hallo baasje...

    Inderdaad het is komkommertijd hier ..

    ...niets te beleven, Geen muisje meer te vangen!! Volgens mij zijn ze gevlucht met de staartjes tussen de pootjes. ( PSSSSSSTTT: ze zijn bang van mij!!)

    Dus moet ik maar genoegen nemen met soms een enkele vlieg. Ja, ja.. vliegen.. ik moet toch eten!!! Ik sta nl op dieet, speciaal eten, afgepast voor gestere... huppeldepup poezen!!! Dit zou dan goed zijn voor mijn goddelijk ;) buikje.... sleept die straks als ik wat ouder ben niet over de grond! Tss!!!

    Gisteren lekker weer zo'n heerlijk zakje konijn met saus gestrietst uit de kast... ze waren namelijk flink aan het kleppen in de huiskamer, dus ik kon mijn slag slaan!! Jammer dat ze niet altijd die kastdeur open laten staan. Helaas kan ik de sleutel niet omdraaien... anders was ik zo dik, dat ze mijn naar buiten zouden kunnen rollen!!!Niks slanke buiken!!

    Vorige week was ik bijna ontsnapt, weet je!!Mijn "jammer-ik- kan- niets-beginnen-met- deze-poezelover"was weer in de tuin!! Ik trok een sprintje en ik zat boven op de schutting, klaar om mij in een avontuurtje te storten.. tot.. Roy me van de schutting plukte, Pats, daar ging mijn droom, spatte als een zeepbel uiteen!! Ik heb hem niet meer gezien!!!!! A kassian...!!Sniff..:(

    Maar niet getreurt.. mijn gelaarsde kater op het witte paard komt heus nog wel Miauw!!!!:D

    Kopje Luna :)

  • 17 Augustus 2007 - 20:40

    Mams:

    Hai daar...

    Melis, heb je geen tijd meer om wat op je site te zetten?? Te druk met de liefde?? Of je werk?

    Je moet ons wel op de hoogte houden hoor!! Jij was teleurgesteld dat de mensen niets meer van zich lieten horen.. nou ik zit ook door met spanning te wachten op een vrolijke "note"van jou!!

    Vandaag zijn papa en ik een dagje Antwerpen gaan doen. Heel veel gewandeld.. gezien... gegeten en gedronken. Amai, het was een plezante dag vandaag..!!

    Melis, we hebben daar een vrouw gezien met een baard.. menig man zou er jaloers op zijn! Verschrikkelijk...gewoon eng.. Ze is een schande voor het vrouwelijk geslacht!!
    Als je op een terrasje zit, zie je heel wat leuke/vreemde wezens de revue passeren, je kijkt je ogen uit...

    Papa heeft zijn hart kunnen ophalen in de muziekwinkels. We waren in een winkel, daar hadden ze zoveel CD's,netjes gesorteerd vanaf de vijftige jaren. Soul, blues,rock & roll.. noem het maar op, het was er allemaal!!
    Uiteraard heeft hij daar zijn slag geslagen!!

    Maar nu lieverd, ga ik stoppen.. ben toch wel erg moe.. dus ga ik naar poeloe kapok!!

    Dikke kuzzzzzzzzzzz X




  • 18 Augustus 2007 - 17:38

    Dais:

    Haai mellie!
    Lang niet meer gesproken:(
    ik ben best wel benieuwd naar de Spiros van je!! Dus maak nou maar snel een foto zodat je het op de site kan zetten!En zet weer snel iets op je site!!

    Ik zit nu in Venray, laatste dag.
    Was echt heeel erg gezellig:D!
    We gaan zo direct BBQ :D

    Nou melliebellie, ik ga stoppen!
    Hopelijk lees ik snel je volgende 'avonturen'!!

    Dikke kusss
    Daisss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 31913

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: