Ella regen!! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Ella regen!! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Ella regen!!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

06 Augustus 2007 | Griekenland, Zákynthos

Hai allemaal!

Wat een lieve berichten allemaal doet me erg goed!
Vandaag is het alweer 06-08. Weer de nieuwe lading mensen binnen gehad en lopen schreeuwen bij de welkomstinfo omdat er zoveel mensen waren. Jawel vandaag hadden we regen!! HEERLIJK! WOW! eindelijk was de hitte even voor een dag weg. Iedere inwoner kon wel een vreugde dans maken. Ook alle hostessen gingen buiten in de regen staan. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo blij ben geweest met deze altijd vervelende druppels. Natuurlijk waren de mensen die net aankwamen iets minder enthousiast. Wanneer stopt dit?? Is het allang zo? hoe kan dit nou? We hadden beter in nederland kunnen blijven!! Achja shit happends! hehehe! Morgen wordt het volgens mij nog een dagje met een laag wolken en daarna komt de zon er weer doorheen. Dat wordt dus weer een paar liter zweet! Woensdag hoop ik dat het lekker wordt want dan ben ik weer vrij, de planning is om met Ben naar Gerakas te gaan. Nog even en Ben gaat richting huis. 3 september. dus nog 3 weken met ben! :( Goed in september zal het al een stuk rustiger gaan worden. En ook de hitte zal minder zijn. easy dus. Ik ga langzaam wat gasten van ellen overnemen. Want die buik groeit als kool. Voor mij alleen maar prettig, hoe meer mensen hoe meer excursies er verkocht worden, des te meer vreugde in aussie!!
Vanavond weer een een aflevering sex and the city kijken, ben er verslaafd aan geworden! NU weet ik waarom evelineke het zo toppie vind! Lekker optijd slapen, morgen een drukke dag. alle hotels af sjezen en 2 welkomstinfo's plus wat drinken met Ben. heel de dag vol gepland.. In Nederland wil ik weer even een maand gaan werken. Ik heb niet zoveel zin om op mijn luie gat te zitten als ik thuikom + ik moet sparen alle centjes zijn meegenomen. Als iemand iets weet wat ik voor een maand kan doen dan hoor ik het graag. Al is het poep uit een putje scheppen!
Verder wil ik nog even zeggen dat ik jullie mis.. ik kijk er stiekem weer naar uit om mijn voeten op de nederlandse bodem te zetten en weer muf te stappen in Breda. Al is het in de suikerkist met andre hazes! Maar nu nog even lekker genieten van dit geweldig mooie, gezellige eiland. ik voel me hier ongelooflijk thuis. Zelf meeschreeuwen met de grieken in het verkeer lukt me al aardig! ELLA ELLA!! MALAKA! hahah heerlijk. Het verkeer is hier zo'n zooitje dat ik er van hou. Straks kom ik weer terug in de regels en de 1800 stoplichten, rotondes en flitspalen..I.p.v een flitspaal staat er een agent achter de bosjes. Plukt hij je van de straat dan doe je gewoon alsof je blond bent. Geen engels geen grieks alleen nederlands, dan geven ze het al snel op! Helaas hebben wij goed opgeleide politieagenten die ook een aardig woordje engels spreekt. Dus net als of je van mars komt zit er bij ons niet in. jammer,,
Goed ik ga zo even een €1.80 pakje sigaretten kopen. Dan lekker douchen en kijken wat er allemaal in de relaties gebeurd in NY. Luitjes slaap lekker. Ik wel iniedergeval! geen warm stinkhok, maar een heerlijk koel briesje!
Ik spreek jullie snel weer!

Dikke kus

  • 06 Augustus 2007 - 19:13

    Anouk:

    Kali spera daar,zie dat je je zo winig contact uit hollanda krijgt, maar tis niet zo dat we niet aan je denken maar de meesten hebben niets bijzonders te melden denk ik want het werk leven gaat hier gewoon door dusis niet zo spannend allemaal. Afgelopen weken weer tilburgse kermis achter de rug gezellig wezen stappen en de nacht en 8 van chaam was ook weer geslaagd. Nog een weekje en dan gaat Kim ons helaas verlaten maar hebben nog een feestje,wat zeg ik niet want dan leest ze het misschien. Donderdag komt er een meisje op gesprek met 4 jr d-reizen ervaring dus ben benieuwd. Maar onze Kim is niet te vervangen dus zal erg moeten wennen. Voorlopig geen vakantie in het voorschiet alleen studiereis,zodra ik iemand heb ipv Kim zal ik nog eens gaan kijken naar mijn vakantiedagen. Veel groetjes en geniet woensdag van je vrije dag.Oh ja we hadden van Neck klanten die lm hadden geboekt naar Koukla mare maar was overboekt en geen/slecht alternatief,hadden ze wel naar jou kunnen sturen. Groeten

  • 07 Augustus 2007 - 09:59

    Sannie:

    Hey Mellebel!

    Ik weet nog wel een baantje voor je.. Bonen plukken bij de boer !! Hahahahaha
    Lijkt me geen goed idee.. Het was hier eindelijk ook redelijk.. Voor 2 dagen! Nouja, we hebben even genoten.

    Op welke datum kom je eigenlijk precies terug? Mis je!

    Wij hopen, voor de 5e keer, vandaag eindelijk de sleutel te krijgen.. Dan kunnen we nog een week er tegenaan voordat Bart een halfjaar naar Weert gaat. Lekker, zit ik daar! :P Zodra we de sleutel hebben ga ik je foto's sturen. Moet je eigenlijk eens nagaan, je hebt ons 1e huisje straks helemaal nevernooit gezien! Maf..

    Hey girl, ik ga eventjes wat eten..

    APPELTJE!

    X San

  • 07 Augustus 2007 - 12:42

    Kim:

    Ha!

    Kan ik zeker geloven dat die bui heerlijk was..! Hier mag wel wat vaker de zon schijnen! Maar goed, we moeten het er maar mee doen!

    Verder gaat alles zijn gangetje!

    Succes met de drukte daar! Lekker veel centjes verdienen voor straks in Aussie!!!

    Liefs Kim

  • 07 Augustus 2007 - 21:00

    Eveline:

    He pita-verslindster....
    Ja leuk he? sex in nyc... o o o wanneer mag ik daar eens de boel onveilig gaan maken, ha ha ha (leuke vent mr big, helemaal fout, niet echt knap maar toch...)
    Nou wat heb ik allemaal achter de rug? Een gezellig verjaardagsfeestje van Daan: shrek-party en ja hoor je raadt het al wie liep erbij als shrek... ja ik en laat het die dag nu net 30 graden zijn :) maar ja beter dat dan regen.
    Heb nu heeeeeeeeeeeerlijk vakantie, alleen een beetje kort en met al die verjaardagsstress en een verbouwing van de huiskamer voelt het niet echt zo, maar goed als t straks allemaal klaar is dan is het net of je op vakantie bent toch? En dan kunnen jullie bij mij weer eens gezellig bij komen kletsen.
    Enne anouk die heeft niet te klagen hoor..net bali achter de rug en usa/hawai in het vooruitzicht en waarschijnlijk ook nog naar egypte dus laat die maar schuiven ;)
    Fijn dat je het nog steeds leuk vindt enne ik snap dat je iedereen mist maar je moet niet zeggen dat we je vergeten hoor! snik snik. Ik vind het leuk al je verhalen te lezen, maar geloof me je wil niet alles lezen wat er hier afspeelt, ha ha ha gaaaaaaaaap gaaaaaaaaaaaap
    Slaap lekker en neem nog een colaatje, zak chips en aan die video.... tatata taa tata tata tata......... xxxxx

  • 09 Augustus 2007 - 17:50

    Mams:

    Hai,

    Ella, ella regen.....!!!

    Ik zit te balen.. want het regent nu al de hele dag!!! Saai..saai.
    Geen vreugdedansen hier zoals daar bij jou in Greece!!
    Begin deze week zaten we nog te puffen, maar nu is het rillen geblazen..15 a 17 graden, drie keer niks nie!
    Maar we kunnen dit weer verwachten hier in Nederland.

    Rob, Marian en Risha zijn vandaag voor 8 dagen vertrokken naar Kreta.. dus hup naar zon, zee en strand.. leuk dus.

    Er is nu kermis en braderie in het Ginneken.. kassian voor al die mensen daar in hun kraampjes en kermisattracties! Gisteren even met Daisy ernaar toe geweest.Beetje rondgehuppeld en een hapje gegeten bij
    Meneer Dijkstra. Daisy is nu daar weer heen met haar vrienden.. hangen..!
    Maar goed, als ze het leuk vindt.
    verders niets bijzonders te melden hier...

    Behalve dan dat Luna jarig is ( nu 1 jaar bij ons)!! Ze viert het niet, ze wilde een house-party geven in de tuin voor al haar kennissen en vriendjes maar die hebben afgebeld vanwege de regen!!Balen als een stekker, ze ligt nu te slapen op de bank.

    Zo dame dit is het dan weer voor vandaag..ga ook maar chillen(is het woord nog wel hot, of loop ik weer achter??) op de bank.....

    Dikke kuzzzzzzzz xxxxxxxxxxxxxxx






  • 10 Augustus 2007 - 08:11

    Antie:

    Hai Meliskikkervis,

    Zo lees je nog us wat......! Dus Luna zou een houseparty geven !! Nou, ik heb geen uitnodiging gezien, 'k hoor toch minimaal tot de kenissen, toch? enfin, ik vergeef haar, ze is nog zo jong.
    Melis, het is inderdaad waar. Wat gebeurd hier eigenlijk. ja, er gebeuren dingen die ik niet verwacht en waar ik niet op hoop. maar spannend is het niet, wel oer en oer Hollands. Ben nu bijv weer 3 dagen op pad geweest met de gedachte "lekker rustig op de weg `
    2 van de 3 dagen enorm oponthoud gehad vanwege dikke dikke files, met omleidingen en alles erbij. Dus wat dat betreft zou ik toch liever ELLA ELLA, sukkel ! willen roepen en willen blijven steken op het mulle zand van het Laganas strand.
    wel fijn regen op JOUW bolletje. maar ik hoop toch voor fam Adolphs dat het goed weer gaat zijn. (Volgens mij zijn ze trouwens naar Rhodos, niet naar Kreta.) 28 graden zou mooi zijn voor iedereen. Als je weer hier bent zal je toch die hitte gaan missen , denk ik.
    Nou lieverd, volgens mij wordt het voor jou, van nu af aan, alleen maar beter. betere temperaturen en minder drukte. neemt niet weg dat jouw heimwee naar Ned zal blijven groeien. Des te blijer en vrolijker dans je straks bij thuiskomst tussen de sneeuwvlokjes door.
    Tot gauw weer. Ook groeten van Neef Steef.
    Toedeloetie
    Antie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 31911

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: