Extreme hitte - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Extreme hitte - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Extreme hitte

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

21 Juni 2007 | Griekenland, Zákynthos

Dag luitjes in het regenachtige NL! Het is niet te harden hier! WARM! Zelfs mijn gasten kunnen hun kont niet keren of ze zweten al hue moeten voorzorgsmaatregelen nemen omdat ze bang zijn dat al het stroom zal uitvallen. Kijk maar op www.telegraaf.nl
Nou ik, melissa de hostess van JIBA heeft geen AC in haar kamer. Het is verschrikkelijk! ik kan alleen mijn balkondeur open knallen. Maar aangezien ik erg populair ben bij de griekse muggen zit ik helemaal onder! En dan nog gasten krijgen die lopen te zeiken dat ze het te koud hebben met hun AC. ik kan ze wel de nek omdraaien!! Maarja altijd vriendelijk blijven.:)
Gisteren met eric van JIBA wat gaan drinken in Laganas. Leuke kerel lekker vlot geen uit de hoogte gedoe. Hij vroeg me wat ik ervan zou vinden om er een GOGO bestemming van te maken( lees: feest, drank, sex en flirt bestemming voor onze hollandse jeugd) Nouuuu lijkt me geen strak plan! anders zal het elke avond England against Holland zijn. Na lang praten heb ik het uit ze hoofd gehaald! pff! Verder alles ok. Ze zijn gelukkig erg blij met me. GAsten zijn tevreden en het opperhoofd van kantoor is blij dat ik er zit. Nou weer goed voor je ego toch!
Zometeen weer heeeeeeeerlijk naar de bergen karren. Ik vind me auto ge-wel-dig jammer dat ie pikzwart is. Maarja je kan niet alles hebben.
Nou lieverds dit was het weer! ik ga dingen voorbereiden voor de nieuwe aankomsten van vrijdag. Tenzij de stroom niet uitvalt!

Dikke kus

  • 21 Juni 2007 - 12:16

    IK NOG FF:

    ff wat fout gegaan in de eerste zin!
    kont niet keren of ze zweten al hun lichaamsstoffen eruit!

  • 21 Juni 2007 - 12:36

    SNODDAAAAAAA:

    HEeee stoeren knaaap van me!! wat n leventje heb jij als ik naar die foto's kijk!! ben heeel erg jaloers!! alleen die warmte is wel heeel erg he!! straks krijg je last van opvliegers hahah! ik zit weer lekker bij ad ballon. ik kijk nu ff naar buiten en hier regent het pijpestelen.. wat n dom woord he pijpestelen? wie heeft dat in godsnaam verzonnen :S stelen van een pijp.. jij zegt iedere keer dat je naar de bergen gaat karren? wat ga je daar doen dan? kampvuur maken? hahah nou poepchinees ik spreek je wel weer en succes in de warmte. hou af en toe je indo kop maar ff onder de kraan daar koel je van af! gratis tip van opperhoofd snodda. check je later paterrrr dag dag chickieeee xxx

  • 21 Juni 2007 - 13:24

    Kim:

    Hey!

    Stuur die warmte effe deze kant op!!!
    regen..regen....!!!
    Heb je een mail gestuurd ivm tarieven naar kangaroeland!

    XX

  • 21 Juni 2007 - 15:33

    Marian:

    hey Melissa,
    Heerlijk om te horen dat ze zo blij met je zijn. Ik had ook niet anders verwacht. Veel succes en plezier en watch your back. Groetjes van de Adolphjes

  • 22 Juni 2007 - 10:58

    Mam:

    Hai hostes Jiba,

    Wat een ellende daar in Greece!!Wil ik daar nog wel heen?? Hittegolf, stroom die ieder moment kan uitvallen... muggen.. feestende Engelsen, Een GOGO bestemming in de dop!!Jawel... we komen naar Zakynthos omdat we jou willen zien,en jij ons, toch? En uiteraard ook om het eiland te ontdekken met dat peentjeszwetende weer!!


    Melis, het weer is hier bar en boos... regen.. regen!! Tjee, hoop maar dat het volgende week beter wordt, want dan............hebben we groot feest in Breda,nl de opening van de haven!!Dat zou erg jammer zijn want men verwacht heel veel bezoekers.

    Papa is met zijn roeicluppie dan ook present. Het is dan net zoiets als de intocht van Sinterklaas.. alleen dan spannender, geen stokoude man met een jurk aan...maar mannen in die gestroomlijnde pakjes met de 3 kruisen het teken van Breda op hun goddelijke borsten!! Leuk vooruitzicht voor het weekend van 30 juni.

    Zo dame, ik stop ermee, maar wil je me wel zsm laten weten wat ik moet aanschaffen voor je. Het is nu uitverkoop.. maak daar gebruik van.

    Kus


  • 22 Juni 2007 - 11:37

    Miauw.....:

    Hallo lieve Melissa,

    Ik dacht, kom ik ga ook een berichtje schrijven naar mijn baasje.

    Ik ben woensdag naar de dierenarts geweest voor mijn controle en inentingen. Ik werd dus door Daisy in mij reiskoffer gestopt om de reis per auto te maken. Tjee, bloedheet in die KA!! De AC stond wel aan, maar de trip was te kort om dit te voelen. Ik miauwde mijn klaagzang tot we voor de deur van de praktijk kwamen!! Ik vond het angstaanjagend die ruimte die ik moest delen met andere dieren!!Maar gelukkig waten we zo aan de beurt.
    Ik werd onderzocht, mijn gewicht 1KG erbij. Ik weeg nu 4,2 kg!! Was op zich niet slecht, maar voor een gesteriliseerde poes moet er toch wel op mijn voeding en gewicht gelet worden. Anders verlies ik mijn JLO- buikje!! Speciaal voer dus..afgewogen porties, maar gelukkig ik hoef niet te gaan Sonja Bakkeren!!

    Daarna werd mijn blaas leeg gedrukt!! Echt geen pretje, maar oke voor het goede doel zullen we maar zeggen, De reden was omdat mijn baasjes "Mijn" probleem hebben verklapt... ik plas soms wel eens een buiten de bak!!Gelukkig niks aan de hand.. geen blaasprobleem. Een gedragsprobleem zullen we maar zeggen!! Maar ik doe mijn best om het binnen de perken te houden. Verder heb ik een anti-vlooienpreparaat gekregen voor mijn loge's in mijn vachtje!! Pff ben gelukkig af van dat zwetende vlooienbandje rond mijn nek!! Iedere ochtend werd dit over mijn kop geschoven en 'savonds weer over mijn kop eraf getrokken!!Maar verder alles kits bij den dokter,maar de rekening... was weer kassa!!!

    Verder heb ik het ontzetttend naar mijn zin, lekker tot rust komen in de tuin. Soms een sprintje trekken... vliegen en vlinders verorberen,soms een enkele spin .. ik kom mijn dag wel door. Je vertelde in je mail dat daar heel veel lieve kleine poesjes wonen, Melissa... geen poesje meebrengen he... IK ben toch jouw lievelingetje?? Miauw.. miauw...

    Ik heb gehoord dat je straks weer weggaat... mag ik niet met je mee??
    Kan niet he....:(

    Ok lieverd, het gaat je goed...

    ;) knuffie
    Luna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 31849

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: