Kefalonia - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu Kefalonia - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

Kefalonia

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

22 Juni 2007 | Griekenland, Zákynthos

Wow ontzettend mooi dit eiland! vanmorgen om kwart voor 7 stond ik midden in de hoofdstraat van laganas op de bus te wachten. Toen de bus een half uur later aankwam begon de hele lange dag naar Kefalonia. Door de bus werden we afgezet bij de haven van Zakynthos stad. Hier stond een enorme ferry klaar die al die tig mensen meenam naar het buureiland. 1 1/2 uur hebben we gevaren voordat we aankwamen in de haven van kefalonia. De eerste indruk was dat het eiland een heel stuk groter is dan het eiland waar ik op woon. Ook bij de haven stond er weer een bsu voor ons klaar die ons de gehele dag ale mooie punten zou laten zien. Als eerste stopte we bij de druipsteengrotten. PRACHTIG! Als je in die grotten loopt lijkt het net of je in een andere wereld bent gestrand. de druipstenen zijn erg lang. Ze groeien 1 cm per honderd jaar! Dus moet je nagaan hoe oud het was. Daarna zijn we naar het melisanimeer geweest. Ook dat was geweldig. Alle foto's volgen nog!!
Ook heb ik een ontzettend leuke griek ontmoet. Ik kwam er toevallig doordat ik zoo nodig moest plassen. Ik had het een uur volgehouden dus ja ik stond op knappen! Al de gasten waren uitgestapt om een wandeling te gaan maken behalve ik want ik reed met de bus mee naar het restaurant waar de gasten later aan zouden komen. Daar zat een man. Een goodlooking greek guy! with bigger hands than me! Dus terwijl ik door de zaak rende om mezelf uit mijn lijden te verlossen sprak hij me aan. HIj dacht namelijk dat ik griek was. Voordat de gasten kwamen hebben we een uur samen zitten kletsen. Dit was erg gezellig. Jammer dat hij in kefalonia woont. We hebben wel elkaar nummer geven voor het geval ik ooit nog eens in kefalonia kom. Hij kan namelijk vier zaken heeft. Hij is ook een tikkeltje ouder....namelijk 37. HMM! biologisch had hij mijn vader kunnen wezen. Maar hij gedraagt zich erg jong en klaad zich erg jong. Dus ja mama en papa geen paniek. Waarschijnlijk kom ik daar nog maar een paar keer en dat was het dus jaaaaa.
Dan de buschauffeur erg leuke jongen heel aardig. hij heeft voor mij een fles wijn gekocht en voordat ik wegging aan mij gegeven aaah aardig hoor. Dus kortom de mannen in kefalonia zijn een stuk leuker en hebben grotere handen hahaha!
Maar het eiland zelf is heeel rustig maar zoo mooi! de foto's zet ik er zo snel mogelijk op!

Ik ga nu uiteten met erik haha! Daarna is er een opening van een eilandje dat aan laganas vast zit doormiddel van een houten trap. Hier worden van de zomer feesten gegeven met DJ's enz. Vanavond wordt het geopend met een spektakel. Iedereen in het wit en champagne en sigaretten zijn gratis! Nou dat wordt leuk! Alleen morgen om 6 uur gaat het wekkertje want dan komen er weer Nederlanders aan JOEHOEOEOEOE!

Nou luitjes van het regenachtige leven (btw vandaag in keffa 45 graden) ik ga stoppen om te te kleden in het wit.

Tot ziens YASOU!!!!

xxx lots of love

  • 22 Juni 2007 - 22:01

    Sannie:

    HAHHAHAHA Mellebel toch.. 37!!.. Who cares, alstie maar grote handen heeft!? Hahahaha...

    Ik ben echt jaloeeeeeeeeeeeeeeeeeers op die verhalen van jou!! Het klinkt allemaal zo ontzettend geweldig daar. Misschien kan je Jiba aanraden om te beginnen op dat andere eiland met natuuuurlijk jou als hostess?? :P

    Nou Melleke ik ga weer verder, veel succes met de buschaufeurs en opa's daar.. Hahaha grapjeee.. Ennuh doe geen dingen die ik ook niet zou doen!

    Love you girl.. APPELTJE!!

    X Sandra

  • 23 Juni 2007 - 09:17

    Mam:

    Melissa, maak nu ook eens tijd om mijn vraag te beantwoorden en dit terug te mailen!!
    XXXX

  • 26 Juni 2007 - 19:45

    Wil:

    Hi die Melis wat leuk die verhalen! Jeetje wat een hitte! Leuke foto's! En 37 jr haha! Wel luisteren naar je mams! Antwoord die vraag nu!!

    Kusz
    Laura en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 31921

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: