warm, zon, gasten, bergen en hotels - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu warm, zon, gasten, bergen en hotels - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

warm, zon, gasten, bergen en hotels

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

19 Juni 2007 | Griekenland, Zákynthos

yasou mi koukla's!

vandaag alweer 19 juni, nog even en mijn familie komt!
Met de drukte valt het nu wat mee. deze week heb ik ong. 70 gasten dus dat is goed te doen. Gisteren is de productmanager gekomen van JIBA en Sunweb. Leuke vent een jonge vent ook nog. Vanavond ga ik met hem uiteten om het een en ander te bespreken voor de toekomst van het bedrijf. ben benieuwd wat er uit gaat komen. Verder verloopt alles rustig gelukkog geen gekke dingen! Wel hebben we een hittegolf 40 graden nu! beetje te warm om in te werken. Hier werken is de beste manier van afvallen geloof me Sonja bakker is er niks bij! Morgen ben ik gelukkig vrij. Schoonmaken wassen en naar het strand! Nog een week en dan begint het hoogseizoen alweer! In laganas al aardig te merken erg druk met dronke, agressieve engelsen. Helaas. Er doorheen rijden is echt verschrikkelijk! Zoiezo s de rijstijl hier zo anders. NO RULES! geWOON GASSEN! Maar dat kon ik al aardig dus no problemo! Alleen als ik straks in Nl ben zal het wel weer wennen zijn. Hier zijn ook helemaal geen stoplichten. misschien 10 op het hele eiland. GEWELDIG! Ook de grieken in de auto zijn erg stressig en latten nergens op. De bus zat klem omdat er een auto in de weg stond! Maar geen probleem voor de grieken. buschauffeur eruit roept tien mannen uit de bus en duwen die hap! Auto uit de weg verwijderd en gewoon weer lekker verder rijden. Omkeren kon natuurlijk ook. wat ze in hun kop hebben zit niet in hun kont zullen we maar zeggen!
Ik heb 4 baby katjes gevonden zo klein als mijn hand. In de bossen van een hotel. Maak je geen zorgen pa en ma neem ze niet mee. Ze worden verzorgd door het hotel.
Ik zit hier donderdag al 2 maanden! nog even en het is weer vooorbij! Maar ik heb besloten even terug te komen in NL en dan op naar Australie! Rondreizen met Denise. We zijn druk bezig met alles organiseren. Ook het ticket zijn we aan het zoeken ik heb thomas cook al gevraagd mee te zoeken. we hopen er 3 a 4 maanden te verblijven. Dus in maart weer terug. Omdat ik nog echt niet weet wat ik in nederland ga doen en het reizen me prima bevalt ga ik vragen of ik volgend seizoen met de jongeren mee kan als reisleidster naar IBIZA of dergelijke. Dat is maar voor 3 maanden. Ik heb het idee al voorgelegd aan de product manager. Hij gaat kijken wat er geregeld kan worden. Aan jongeren kun je natuurlijk goed verdienen! Kroegentochten, jeepsafari's etc. die smijten met geld. Maar natuurlijk komt er ook een tijd dat ik me weer lekker in NL ga nestelen. Maarja je weet nooit wat er kan gebeuren. Misschien kom ik een leuke surfer tegen en kan ik de rest van mijn leven krokodillen vangen! You never now ;)!
Zometeen kan ik weer lekker naar de bergen Vassilikos rijden om naar mijn o zo gezellige gasten te gaan.
Deze week heb ik ontzettend leuke mensen.
Vrijdag ga ik naar het eiland keffalonia! Ik ga met de excursie mee. Even weg van zakynthos. Ben razend benieuwd hoe dit eiland is. Ik zal en op de site zetten. Mischien TIP kunnen jullie voor mij fotoruimte kopen :):):) Kan ik er wat meer op zetten! Het is maar een idee.
Ik mis jullie allemaal nog steeds! En vind het erg om weer straks van jullie weg te moeten maarja dat is nou eenmaal mijn leven! In de tussentijd is iedereen gesetteld!
Nou als jullie me maar niet vergeten.
Ik ga nu stoppen!

Love YOU!

  • 19 Juni 2007 - 14:52

    Opperhoofd Aardappel:

    Heeee wereldreizigster!!
    KLinkt allemaaal super weer hoor! Hoop echt voor je dat alles door kan gaan maar daar heb ik t volste vertrouwen in!! Als je maar wel weer terug komt naar Holland! Want denk dat iedereen je wel erg mist. En als je krokodillen gaat vangen wil ik wel n keertje mee doen :D Dat is natuurlijk wel erg spannend. Zoo afgelopen zaterdag was defqon jonge!! was echt supervet!! en ik ga 21 juli naar extrema!! heb ik ook wel zin in! Als je een keertje tijd voor me hebt tussen het krokodillen vangen en schildpadden achterna zwemmen dooor!! nou ik kap dr mee stuur je morgen nog wel n grappig berichtje waarmee ik je lekker op kan vrolijken he mowgli van me!!! spreeeeek je xxxxx succes he met alles!!!

  • 20 Juni 2007 - 16:14

    Mamsie:

    Hai Melissa,

    Hier even een krabbeltje van mij. Ik heb net fototruimte ( 200) en videoruimte gekocht... knallen nu met die foto's en video's. Ik verwacht ook een plaatje van die knapperd te zien waar je mee gedineerd hebt!! Niks nieuwsgierig, wil alleen maar graag alles weten!Zeker wat betreft de heren die een kans maken om in de toekomst mijn schoonzoon te worden!!

    Gelukkig leuke mensen waar je voor zorgt... maar dat stelt niks voor.. op 9 juli landt er een "plane" met vijf heeeeeeeeeeeeele leuke mensen!!Die je dan de leukste plekken kunt laten zien, wat zullen we in de watten gelegd worden door Miss Melissa!!

    Jou vergeten!!! Je zit nog met een denkbeeldige navelstreng aan mij verbonden.. nee ik volg je met wat je gaat uitspoken, of het krokodillen vangen is met een goodlooking crocodilehunter is of vissen op de noordpool met een goeduitziende ijskoude eskimo..!!

    Ik verwacht nog heel van je... da's zeker!!

    Love you too and a lot of kisses
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Juni 2007 - 16:15

    Eveline:

    Ha draaikont! Geniet nog ff van die paar griekse vierkante kilometers... ipv met je koppie al weer bezig te zijn met een heerlijke blonde, parelwitte tanden, super strak gespierd surferslijf...mmmmm (mocht je m vinden laat ff weten of ie een leuke broer heeft type mel gibson (of liever mel in levende lijve, die baard kan er nog af) ha ha ha
    Nou zo te lezen vermaakt U zich daar prima. Goed van je hoor, dat t lekker gaat (vooral met jou als persoontje!). Nou hier gaat ook alles zijn gangetje. Niet echt spannende dingen, heb net 31 shrek-traktaties in elkaar zitten frutselen, Daan mag volgende week alvast trakteren op school voor zijn verjaardag (6 aug)... maar ja de vakantie begint bijna voor hem..
    heerlijk weer hier echt genieten en als sluitstuk van mijn SPANNENDE belevenissen hier ga ik zondag met mijn kanjertje naar het festival studio 100 (ofwel kledingtips afkijken van k3, onderbroekjes gooien naar gert van samson en... en natuurlijk kijken of kabouterplop er ook nog iets onder heeft hangen... ha ha ha
    leuk he???? jammer dat je dit zult missen hoor.... maar helaas jij zult je dagen daar nog even moeten slijten op het o zo voorspelbare zakynthos mmmmmm
    nou liefs en zet je tanden nog maar even in de pita nu het nog kan xxx enne natuurlijk pikken we nog even een terrasje als je terugbent (met bontmuts en sjaal) xxx

  • 20 Juni 2007 - 16:50

    DJ DANSA:

    Hey there, alweer een tijdje geleden dat je het uitgaansleven van breda onveilig hebt gemaakt. Maar nee, je mist niks hoor hier op een ding na dan; de vette feestjes dan. Maar ik denk dat je een lekker leventje hebt de komende tijd in greece. zon, zee, strand, cocktailtjes.

    Nou in ieder geval veel plezier, en tot snel maar weer.

    greetz Danny

  • 20 Juni 2007 - 16:52

    DJ DANSA:

    Hey there, alweer een tijdje geleden dat je het uitgaansleven van breda onveilig hebt gemaakt. Maar nee, je mist niks hoor hier op een ding na dan; de vette feestjes dan. Maar ik denk dat je een lekker leventje hebt de komende tijd in greece. zon, zee, strand, cocktailtjes.

    Nou in ieder geval veel plezier, en tot snel maar weer.

    greetz Danny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 31928

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: