...HOI... - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu ...HOI... - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Melissa Hoeve - WaarBenJij.nu

...HOI...

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

28 Juni 2007 | Griekenland, Zákynthos

Yasou daar ben ik weer,

Hoe is het in het herfstachtige Holland?
Hier daalt de temperatuur ietsjes. Het is nu 38 graden terwijl het van het weekend 43 was. Het was gewoon niet vol te houden. Bij mijn presentatie zaten we allemaal met een servetje onze vieze natte zweetdruppels weg te vegen. Ik moest echt even stoppen anders zou ik daar voor al die mensen van mijn stokkie gaan. Maargoed niet gebeurt.
Maandag en zaterdag waren erg pittige dagen omdat er aankomsten waren.
Goed jullie zullen het wel in het nieuws hebben gezien allemaal.
Goed gisteren heerlijk vrij geweest en met opa ben op het strand gelegen. Zon leuke kerel is dat. Onze nederlander. Heel gezellig ik lig helemaal dubbel met hem. Net carlo boshard. Vertoef tegenwoordig ook heel wat avondjes in zijn bar. Komen veel nederlanders en is ontzettend leuk! eergisteren een live show gehad van een stelletje (engelsen natuurlijk) op het strand voor het restaurant zijn ze vanalles aan het sjouwen! echt te erg nou en dan zijn ze klaar met alles erop en eraan en dan zien ze dat we hebben gezien wat ze deden, maar het interreseert ze geen drol. wat een lui zeg! goed ikken 1 hele leuke lieve engelse jongen. Maar dat was het dan ook! dat is ook mijn enige engelse maatje van het hele eiland.
Maarja ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Ik heb het warm en heb geen zin meer in de computer! ik ga der vandoor!

KALISPERA!!DIKKE SMAKKERD

  • 28 Juni 2007 - 14:22

    HAAAAAAARBAL:

    HOIIIIIIII MEL KONTJEKNEL! IN HET HERFSTACHTIGE HOLLAND IS HET GAAR :( behalve dat we vanavond een wijnproeverij hebben in het sas! dat wordt partyyy hardyyy!! lekkerrr drinken!! en natuurlijk nicht ausspuuugeeen :D opa ben hahaah is tie lekker? hahaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa
    ik vier 6 juli mn verjaarddag dus bij deze ben je uitgenodigd hahaahahahahahaha jaaa baal dr van dat je er niet kan zijn hoor mowgli maar dat maken we nog wel goed in dat ene schrale maandje dat je weer ff tijd hebt voor snodda. ik heb ook geen zin meer maar nog n half uuurke dan hek weer weeekend.vette foto's allemaal hoor bruin indooke schone bergen ook. und skitterende druipers hahaha !! nou als je n keer tijd hebt drvoor wens ik je succes met zuipen dat ga ik vanavond ookdoen. hmmmmmmmm latieeee skatjeeee miss youuuuu xxxxxx

  • 28 Juni 2007 - 15:45

    Sandra:

    Mellebeeeeeeeeeeel ik ben zooooooooo jalours op jou omg DUO PENOTTIEEEEEE Wat een druipers zeg laat die maar lekker in griekenland hahaha

    Gaat niet echt lekker op msn he? ben jij der ben ik er niet en andersom..

    Spreek je snel meis! Volgende week maandag komen je ouders toch al? LEEEEEEEEEEUK

    Love you, appeltje!

  • 29 Juni 2007 - 10:31

    Daiissss:

    Mellieeee, echt al heeeeeeel lang niet meer geschreven!Nou ik zie je bijna he!! ik heb er zin in ! ik heb je al zo lang niet meer gezien! Mis jou wel!gelukkig is het daar goed weer want het regent hier elke dag!!!
    Luna is ook gek hoor! ze liep met een muis naar binnen! ik schrok me rot! mama dacht dat het een nepmuis was dus ze wilde ermee spelen en wilde ertgen trappen alleen het piepte al voordat mama of luna de muis aanraakte!dus ik hoor en gil van mama en zegt ze dat er een muis binnen loopt!hahahaha je had luna moeten zien!het muisje hing uit haar mond!ahahahahaa
    noujaa ik stop weer
    I See you soon!!
    kusssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

Doeg aussie, hallo Breda

03 Januari 2008

2008

28 December 2007

heb even geen titel..

21 December 2007

surfen and sunburn

16 December 2007

on the road again
Melissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 31916

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: